Gå til innhold

ER du vennen ?? Queen of the road ja :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nåå er jeg her :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann vennen.

Ja, er innom en liten kjapp tur her jeg... Må ut igjen å skrape maling snart.. Måtte inn for det kom så mange kvekser og de er jeg så redd... Også lurer jeg på om jeg skal ta meg en brødskive før jeg skal ut igjen. :)

Driver med du da?

Skrevet

*Sambo kom nett hjem fra jobb =) Så har kjøpt pizza, så det står i ovnen og venter=) Kom også nett hjem fra shopping, ble ikke så mye :P

- undertøy

- sokker

- 2 gensre til Chris

- og gravide belte :D

Regner her, så holder oss innendørs =)

Skrevet

Her har det vært det knallværet, men ser det skyer litt over nå.. hmm.. kansje det blir taco i kveld istede da.. hehe.. :) *lov å håpe*

Ja, sånn gravid belte har jeg tenkt litt på også, la meg høre om du syns det er noe å ha da. :) Hva kostet det?

Pizza er ikke så verst det heller. ;) hehe.. blir jo sulten av å tenke på all denne maten jeg jo..

Skrevet

Kosta 449,- på Barnas Hus.. Har prøvd det, kjempe deeeeeilig og ha på =)) Føler meg liksom tryggere allerede =)

Smiske litt m sambo da, kanskje d blir taco :P

Kjenner det romler skikkelig i magen min nå, pizzaen er vel ferdig omtreng ......nå =)

Skrevet

Ok.. Kansje jeg får kjøpe et sånt jeg også da. :)

Er godt å grille også da. :)

Men nå må jeg stikke ut å skrape mere.. Snakkes siden vennen.

Kos deg med pizzaen.

Klem.

Skrevet

snakkes ja :)

kos deg =)

klem klem

Skrevet

Innom igjen en lliten tur. :)

Sambo driver å klipper plenen, så jeg venter på at han kommer igjen fra tømmingen av oppsamleren, slik at han kan flytte stigen til meg. :)

fått i deg pizzaen?

klem

Skrevet

Ja, mmm.. smakte godt =)

Prøver å hinte til sambo her at jeg kanskje har lyst og leie en jente-film ;P Begynner å komme på gli nå ;)

Oh, vet du, du heter det samme til etternavn som sambo, og mitt kommende :D sprøtt :D

Skrevet

Hehe.. Heter han Magnussen? Morsomt. :) Pussig sammentreff da.

Ja, å få gutter til å ville leie jentefilm er ikke alltid så enkelt.. Ender som oftest opp med action eller sienc fiction (ehh.. skrives det sånn da.. jaja, du skjønner nok hva jeg mener), og jeg syns ikke sånne filmer er så morsomme.. vil helst se komedie eller skrekk jeg da. :)

Nå har jeg skrapt all løs maling på en hel vegg, mangler bare litt.

Skal begynne å lage grill maten nå, mamma og pappa, søsteren min og typen kommer også snart for å grille. det blir kjekt. :)

Skrevet

ååå.. Det høres koselig ut !=) Et det store eller lillesøster du har ?

Hmm, når du nevnte komedie eller skrekk, nevnte jeg d til han, og han ble heeelt enig :D hehe!!!!

Jepp, han heter Magnussen, gleder meg sånn til jeg og kan hete det =) Syns det er skikkelig fine, bedre enn Andersen som jeg heter liksom ;p

Pusser dere op huset!? Gleder meg til vi flytter jeg, har kjøpt oss inn i rekkehus i Sarpsborg, men det er ikke ferdig bygget enda !=)

Skrevet

Er lillesøster.

Jo da, var greit nok, men mamma kan som vanlig ikke sitte i ro her lengre enn at hun får i seg maten.. Sånn er det alltid.. Kommer aldri på besøk bare for å komme.

Hvilken film ble det?

Ja, magnussen er et helt greit navn, ikke alle som har det. :) Skulle ønske sambo ville ta navnet mitt, for jeg (søsteren min) er den siste i slekten som heter det, og det hadde vært fint om navnet ble vidreført, men han vil ikke dessverre.. Så jeg blir vel hetende meisingset, men er et fint navn det også. :)

Vi kjøpte hus for 7 år siden, og det er et varig oppussingsobjekt. Huset er bygd i 1923, så er mye som må gjøres. Har pusset opp stue og kjøkken, og nå skal vi pusse opp soverommene, og badet. :) Pluss male og ordne ute.

Har satt opp ny garasje.

Er kjekt med hus da, når får dere flytte in da?

Skrevet

Hvor blir det av deg da snuppa? :)

Skrevet

Im here =)

Du vet, sambo skulle legge seg, måtte kose litt først da vettu :P

Koselig med gammelt oppusset hus da=) Lenge har dere vært sammen egentlig? og når kjøpte dere huset !? =) alder altså =)

Skrevet

Hehe.. Ja, må kose litt også. ;) Gleder meg hver dag til å få krype inntil sambo om kvelden jeg. :)

Vi har vært sammen i 8 år, var 15 da vi ble sammen, og i oktober har vi vært samboere i 8 år. Så flyttet sammen da jeg var 16, kjøpte huset da jeg var 17, kjøpte sønnen vår (hunden) da jeg var 18, kjøpte campingvogn da jeg var 19, og så har ting gått slag i slag egentlig, og før jul nå kjøpte vi oss hytte. :)

Har hatt 14 biler siden jeg tok lappen da jeg var 18.. ;) så har rukket mye på mine snart 24 år. ;) Og nå mangler vi bare det jeg har i magen. :)

Sambo er 30, så han er 6 og 1/2 år eldre enn meg. :)

Vært sammen lenge dere da?

Skrevet

ojoj.. mange opplevelser !=) Kan vel fortelle litt om mine og, selv om det ikke er så mange ;p

17 år - Dro i militæret

18 år - fremdeles i militæret, treffer samboer og blir samboer i august, og jeg ble 19 i oktober..

19 år - fremdeles i militæret, strøyk på lappen, bor på samme stedet med sambo =) Ble gravid, kjøpte leilighet =)

Hehe, ikke fullt så masse som deg men :P Prøver å få økonomien på beina vi, til baby kommer, men er ikke så lett i Bærum :( Alt er jo så forbanna dyrt......... =/

Skrevet

Hvor i Bærum bor du da? Skal dit om 3 uker jeg. :) Søsteren til Anders (sambo) bor der, så skal besøke henne i 3 dager, før vi drar til Harstad, for å besøke svigermor. :)

Skrevet

Bor på Jar !=) Hvor skal dere hen da?? =)

Skrevet

Kolsås, Blekksoppgrenda. :)

Skrevet

5 min å kjøre fra meg det!=)

Tihii=) Er i militæret på Kolsås jeg =)

Skrevet

Aha.. Hadde vært morro å møtt deg. :)

Skrevet

Kan jo alltids klare og få til det, HVIS jeg er hjemme da, det kan jeg jo ikke forutsi =) Hehe.. men skulle jeg ikke være hjemme, såå er det jo muligheter for å møtes ved en senere anledning også!? Hvertfall når babyene er kommet til verden=) og begge to går og tråkker hjemme ;P

Skrevet

Jepp det er det. :) Får se hvordan ting klaffer da. :)

Noen planer for resten av kvelden og helgen da?

Skrevet

Skal vel snaaaaart legge meg=)

og i morgen er det rydding av leilighet som står på planen og middag hos mamma og pappa :)

Du er hverfall hjertelig velkommen hos meg ila 2008 med babyen =)

Har ikke noe eksta soverom før den tid ;p

Skrevet

Ja, det hadde vært gøy. :) Og det samme gjelder deg (men må pusse opp gjesterommet først). :) og kansje finner samboerene våre tonen også. Det hadde vært gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...