Gå til innhold

hva skal vi ha i kveld til kose mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt tom for ideer... :( kom med forslag jenter, men ikke lasagne for det hadde vi sist:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Taco, eller biff med fløtepoteter, peppersaus og salat, eller tandoori. :)

Skrevet

Pitabrød med pizzafyll, ost, rømme, salat dere liker =) Hjemmelaget pizza. Nudler (ja faktisk) med strimlet svinekjøtt og Gastromatkrydder =) =) =) Nam nam... Hadde bare sambo vært hjemme så jeg kunne koset meg sammen med ham og god mat ikveld... =(

Skrevet

Mmm.. vi skal ha biff med fløtepoteter og peppersaus =)

Taco fikk du fra meg i går Queen ;)

Skrevet

Men taco er jo noe av det beste som finnes da. :) skal ha det i morgen vi. nam nam.. I kveld skal vi grille. men nå først må jeg ut å fortsette å skarpe maling. Inne en liten tur bare, for det kom så mange kvekser, og de er jeg så redd... hehe.. :)

Skrevet

ja taco hørtes godt ut:=)

NAMMIS:)

nå skal jeg på butikken å handle inn til i kveld:)

Skrevet

Jeg skal lage quiche lorraine med salat til....namnam....nå får man jo kjøpt ferdig paibunn i butikken og ;o)

Skrevet

Vi var i Sverige her om dagen, og kjøpte inn masse god mat..

Så i går hadde vi:

Entrecout som vi grillet!! ( blir sååå mye bedre enn i stekepanna). ved siden av hadde vi stekt sopp, løk og paprika, pluss svensk potatismos..

I dag skal vi spise kebab i pita eller kebabpizza.. nam,nam..

Kjøpe nemlig slikt kebabkjøtt!!

Ellers er jo tacos/ burritos alltid en slager!!

Skrevet

her blir det taco og leiefilm i kveld =) blir kjempe deilig..

Skrevet

Her blir det winerpølser i lompe....Er alenie hjemme en stund i kveld...Samboer spiller golfturnering nå,også skulle de visst grille litt etterpå....Digg å ha heimen for seg selv noen timer ja:):;):):) Skal benke meg forran tvn etterpå med litt snop og brus og se på tv,bl.a olsenbanden:)hehe....Er jo litt morsom den filmen da:) Går på tv2 tror jeg .....:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...