L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 er helt tom for ideer... kom med forslag jenter, men ikke lasagne for det hadde vi sist:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Taco, eller biff med fløtepoteter, peppersaus og salat, eller tandoori.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Pitabrød med pizzafyll, ost, rømme, salat dere liker =) Hjemmelaget pizza. Nudler (ja faktisk) med strimlet svinekjøtt og Gastromatkrydder =) =) =) Nam nam... Hadde bare sambo vært hjemme så jeg kunne koset meg sammen med ham og god mat ikveld... =(
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Mmm.. vi skal ha biff med fløtepoteter og peppersaus =) Taco fikk du fra meg i går Queen
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Men taco er jo noe av det beste som finnes da. skal ha det i morgen vi. nam nam.. I kveld skal vi grille. men nå først må jeg ut å fortsette å skarpe maling. Inne en liten tur bare, for det kom så mange kvekser, og de er jeg så redd... hehe..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2007 ja taco hørtes godt ut:=) NAMMIS:) nå skal jeg på butikken å handle inn til i kveld:)
Tussa og Sofie Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Jeg skal lage quiche lorraine med salat til....namnam....nå får man jo kjøpt ferdig paibunn i butikken og ;o)
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Vi var i Sverige her om dagen, og kjøpte inn masse god mat.. Så i går hadde vi: Entrecout som vi grillet!! ( blir sååå mye bedre enn i stekepanna). ved siden av hadde vi stekt sopp, løk og paprika, pluss svensk potatismos.. I dag skal vi spise kebab i pita eller kebabpizza.. nam,nam.. Kjøpe nemlig slikt kebabkjøtt!! Ellers er jo tacos/ burritos alltid en slager!!
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 her blir det taco og leiefilm i kveld =) blir kjempe deilig..
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Her blir det winerpølser i lompe....Er alenie hjemme en stund i kveld...Samboer spiller golfturnering nå,også skulle de visst grille litt etterpå....Digg å ha heimen for seg selv noen timer ja:)::) Skal benke meg forran tvn etterpå med litt snop og brus og se på tv,bl.a olsenbanden:)hehe....Er jo litt morsom den filmen da:) Går på tv2 tror jeg .....:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå