Gå til innhold

Trehjulsvogn - kult eller harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste et annet innlegg her i dag hvor det ble stilt spørsmål ved om barnevognskilt er harry eller kult..... Jeg for min del har aldri tenkt på at barnevognsklit er harry. Synes imidlertid at veldig mange av trehjulsvognene de selger nå ser utrolig billige og harry ut. Utrolig lite stilige rett og slett. Hvorfor kjøper dere disse?

Ikke virker de spes praktiske heller etter mitt syn. Jeg forstår at det nok er veldig lettvint å trille en trehjuling, men utover det kan jeg ikke forstå hvorfor de er så populære. Spes til små babyer synes jeg bagen ofte seg både liten og ukomfortabel ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns de ser helt løk ut...hehe de ser ut som handikapp vogn. uff de ser helt forferdelige ut .....

Skrevet

Det var ikke akkurat det at de ser ut som handycapvogner jeg tenkte på altså, bare så det er sagt. DET hadde jo isåfall ikke vært noe problem. Jeg synes bare de er ustilige og ser billige og harry ut.

Skrevet

Jeg liker begge deler jeg, men det stor forskjell på hvilke vogner jeg synes er fine og hvilke som er stygge uavhengig av 3 eller 4 hjul. Synes OTH (3 hjul) vognen vår er stilig jeg, men da kun som sportsvogn. Har teutonia mistral med softbag, og den brukte vi når hun var mindre. Men er enig i at de fleste 3-hjulte vognene ikke er pene med babybag.

Skrevet

det er stygt !! grusomt... helt mongo....

Skrevet

Ikke fint.Minner om handicapvogner.

Skrevet

Jeg kunne ikke fordra trehjulinger før, men plutselig snudde jeg helt om. Kanksje fordi jeg ble så lei firhjulinger og synes de ble så kjedelige? Aner ikke. Nå foretrekker jeg i hvertfall trehjulinger og kjøpte vår første trehjuling i fjord sommer. Kunne ikke vært mer fornøyd, den er tusen ganger bedre å trille enn firhjulingene vi har hatt. Babybagen vi har nå er akkurat passe stor synes jeg. Men, smaken er som kjent som baken, den er delt, og heldigvis for det! ;-)

Skrevet

Hehe, handicapvogn da.... Kanskje Stokke-vogna, men den er jo spesiell (synes den er litt kul jeg, hehe).

Liker trehjulinger best jeg. De er så lette å trille og ser fine ut synes jeg. Stiligere, og ikke så klumpete som 4-hjulinger...

Liker ikke de "lange" joggevognene da!

Har forøvrig Teutonia Spirit (den som det var linket til over her...)

Men godt vi er forskjellige :o)

Skrevet

Det er jo sånn det er med alt mulig det,folk liker forskjellige ting,ikke noe rart med det!Jeg elsker hvertfall min trehjuling,har EW sky og jeg syntes det er den fineste vogna av alle!

Skrevet

Linket til under her ble det visst, hehe...

Skrevet

Trehjulsvogn er verken kult eller harry, men utrolig deilig å trille og svinge med. Skal man snu en med fire faste hjul så må man løfte den og babyen blir ristet.

Skrevet

Definitivt harry..

Skrevet

Heh...jaja, babyen min sover ekstra godt når hun blir ristet. Så det er et pluss for firhjulingene for min del :)

Men syns 3 hjulingene ser praktiske og enkle ut å svinge da, ikke harry i alle fall:) Vurderer en neste gang :)

Skrevet

Jeg har løst det jeg!

Jeg liker ikke trehjulinger nevneverdig godt. (OTH er ålreit)

Men jeg ville ha vogn som var tilsvarende manøvrerbar, og kjøpte Mutsy som har 4 hjul, men svingbart understell. Det beste fra begge mao;)

Skrevet

Å, det er utrolig deilig å trille vår trehjuling. Den kan være så harry den bare vil, men den kan snu på en femøring. Kjempegrei i trange butikker. Synes det ser mer slitsomt ut med firehjulinger når man skal svinge. Men så klart - folk får velge det de er komfortable med. Jeg blåser i om vogna er umoderne og harry, så lenge jeg, mannen og babyen er fornøyd med den. :)

Skrevet

Vi har nettop kjøpt vår første (og siste) trehjuling:) Ikke siste fordi vi er misfornøyd, men siste fordi vi begge synes vogna er kjempegod å trille. Gutten vår sitter kjempegodt og sover både lenge og vel i den. Og siste fordi vi ikke skal ha flere barn. Ville ikke ha tre-hjuling som bagvogn, så hadde da en simo duo, men kunne aldri tenke meg å gå tilbake til den, nå som han er så stor at han sitter i sportsvogn, selv om den også var veldig komfortabel, både for oss og lille.

Ikke ser den billig ut heller, det synes at det er kvalitet. Emmaljunga er kjent for god kvalitet...

Skrevet

KULT! =)

Jeg har trehjuling og ville aldri hatt noe annet!

Synes 4 hjul på vogna er så ufattelig gammeldags og upraktisk, så det ville jeg ikke tatt innforbi dørstokken =)

Lillesnuppa hadde kjempegod plass, og hun er ikke liten for alderen.

Nei, spar meg for tunge og kronglete ufikse vogner med 4 hjul =) Synes det er SÅ passè!

Skrevet

Gubben ville ha en "knæsjh" trehjuling, fordi de seff er mye tøffere...men jeg ville ha en som det er gøy å pynte opp i...ikke særlig smart med blonder på sengetøyet når man kjører trehjuling synes jeg..og det må jo være litt søtt og nusselig oppi der til en sånn en liten en...men kanskje gubben får vilja si når vi invisterer i den neste vogna....når ungen blir større, er trehjulingene fine synes jeg

Skrevet

Jeg har hatt vogner med både tre hjul og fire hjul, og de kan jo ikke sammenlignes. Begge varianter har sine fordeler og ulemper. Å kalle andre folk sin vogn for harry er likevel litt teit. Nå har det seg slik at det er et hav av vogner å velge mellom, og det er mer enn antall hjul som skiller. Tenk så kjedelig dersom alle hadde en helt lik vogn, og det ikke fantes andre enn akkurat den. Nei, jeg er sannelig glad for valgmuligheter i livet, også når det gjelder valg av barnevogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...