Gå til innhold

noen som har menssmerter ved el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er øm å har vondt nederst i magen som jeg har når jeg har mensen.kan det være el?

hadde en sa 16.juni.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ofte at jeg har EL. da har jeg litt stikking/ krampe/ ømhet nederst i magen, gjerne på den ene siden. Sammen med EL slim, kan det være et godt tegn på EL, ja. Håper det er det du har nå, så du er i gang igjen!

Skrevet

Jeg har alltid trodd at jeg har kjent eggløsning, helt til jeg begynte med eggløsningstester, da viser det seg at jeg ikke har eggløsning for ca en uke etter disse tegna.hm....

Skrevet

Jeg sitter også her idag med menssmerter. Har etter datoen el dag, men blir litt usikker når jeg kjenner disse tegnene. Tester hver gang jeg går på do, men kun negatvie resultater...sukk..

Skrevet

Jeg får sterke smerter ved el.. av og til så ille at jeg ikke klarer å trå ned på foten på den isden el kommer fra. Sterkere enn menssmerter.. Kjenner tydelig at smertene ligger langt ut mot sidene.

Skrevet

Jeg har veldig smerter under EL, kan faktisk bli ganske dårlig. Men nå har jeg endometriose også, så det gjør jo saken ikke noe bedre:( Denne gangen ble jeg dårligere ved EL enn ved TR. Au-au:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...