:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 har ALDRI noen gang i mitt liv brukt ull men inser jo at småen må få lov. så er det samme hvem merke jeg kjøper? eller er noen merker bedre en andre?
Mikaelle7 Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Jeg er kjempefornøyd med Janus sitt ulltøy- de har det blant annet på Bogerud tekstil hvis de har det der du bor. Har en liten frossen tulle som bare roer seg i ullklær, så har det på henne døgnet rundt. Har kjøpt ett rosa, ett rødt og et mørkeblått sett. Masse fordeler med ull, blir blant annet ikke kaldt når det blir vått sånn som bomull blir.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 kult det er den butikken det er lettest og komme seg til :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Er veldig fornøyd med Janus.. det er mykt og behagelig.. Også er Joha et godt merke. Vi har også brukt bittelitt fra peanuts.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 stoppet opp litt for meg.. i rangeringen så vil jeg sette fru lyng sitt oppe på andreplassen sammen med joha..
Sylteflesk Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Veldig fornøyd med Janus babyull her. Men de er veldig store i størrelsen. Også fornøyd med Joha, som er små i størrelsen. Peanuts fra Cubus er også OK.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Luke bruker ull fra Nøstebarn,er veldig fornøyd med det;) Mange som mener at det er dyrt,men for min del så bruker jeg gjerne litt ekstra på god kvalitet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå