KlemC 3småUnder3år Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Til Arion Octavian... Ta gjerne med mellomnavn.... For jeg er helt blank og regner nesten med at vi venter en gutt til men...
KlemC 3småUnder3år Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2007 Glemte å si det at dettte er storebror..
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Jeg tenker ikke på at navnet skal passer til nr, 1. For nr.2 er et helt selvstendig individ. Og han flytter for seg selv når han er 18. Han skal vel ikke bo sammen med broren hele livet. Men dere MÅ vel ha det slik da. Max Cesar, da.
Dotten Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Leo Mateus kanskje? He, he. Bare noe som ploppet opp. Synes Leo er veldig søtt jeg da. Og siden storebror har et meget sjelden navn, så burde jo lillebror også få det. Leo er kanskje ikke så sjeldent men.....
KlemC 3småUnder3år Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2007 Det er fint men skal det være med tror jeg Leo må være mellomnavn...
Katja Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Scout Fabio (slik at dere holder dere til Scoda-navn). Hehe, ikke vondt ment altså, bara slo meg at Octavia er jo en Scoda, så da tenkte jeg på flere Scoda-navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå