Gå til innhold

Pill & Ted søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med tette barn som har erfaring med denne vogna?

Får snart nr 2 og trenger en søskenvogn. Synes denne ser nett og fin ut, men har dere erfaringer på godt og vondt vil jeg gjerne høre om de!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. det heter vel Phil & Ted.. He he

Men dere skjønte sikkert hva jeg mente!

Skrevet

naboen har vogna, og den er super!!! jeg er nesten litt misunnelig, he.. he... vognen er lett å trille og manøvrere, samt at den veier lite. ulempen er kanskje at det er litt lite demping når en går i litt ulent terreng.

Skrevet

Ok, takk for svar!

Håper på flere erfaringer!

Skrevet

har ei venninne her som har den, hun er storfornøyd. Eneste er at det er litt liten plass under kalesjen til han eldste

Skrevet

Jeg har den til mine og jeg er superduper fornøyd med den. Kunne virkelig ikke tenkt meg noen annen i det hele tatt.

Den er lett, tar liten plass sammenlagt, er like bred som en enkeltvogn (en drøm på butikker), super å manøvrere på grunn av forhjulet. Tuppa er nå 7 mnd og har enda god plass nedi der.

Så over her at noen sa at den hadde liten demping, men syns i grunnen det ikke gjør noe da bagdelen liksom henger i luften og man får en slik hengekøye"følelse"...huff, er elendig å forklare, men du skjønner kanskje hva jeg mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...