Gå til innhold

Er litt trist rett og slett nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og tulla kjørte til Dyreparken i 12 tiden. Jeg hadde en stooor klump i halsen, hadde sååå lyst til å være med jeg og, men kan ikke pga bekkenløsning :(

Nå stooorkoser de seg sikkert, de skulle kjøre Kaptein Sabeltann båten, bade og spise masse is og se på dyrene... og her sitte jeg med det forbanna ubrukelige bekkene mitt :(

Terminen er 14 juli, så jeg håper kanskje at noe kan skje nå snart... det er jo fullmåne også i kveld :) *prøver tenke på nooooe positivt*

Jajja, det var dagens klagetråd, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en STOOOOOOOOOOR klem til deg .... skal tenke på deg i kveld jeg...:-)

Trøsteklem :-)

Skrevet

Takk løvinne :)

Kom på, de skulle hatt sånne 3-hjuls-sykler for voksne der inne, hehehe, så kunne jeg rullet rundt på en sånn en ;0) Hadde jo vært helt suuupert for meg.

Skrevet

Det er godt at du har valgt å ta hensyn til formen din nå. Dyreparken kommer til å være der neste år og:) Sender positive fødevibber og masse fødestøv. Ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... Fullmånen virker ikveld. Lykke til med forestående fødsel.

Skrevet

hehehe..ja de som er litt tilbakestående har jo det....eller gamle...hehe =)=)

Skrevet

Ja, jeg har jo ikke noen valg, kan jo ikke gå.... ikke mere enn bittelitt, så kolapser bekkenet. Men men, sant nok , dyreparken er der til neste år også, det er jo så koselig... og tulla ELSKER det og har gledet seg så mye. Det e rjo så gøy å se de koser seg.

Takk for fødestøvet, hehehe, trenger nok MASSE av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...