Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Samboeren min og tulla kjørte til Dyreparken i 12 tiden. Jeg hadde en stooor klump i halsen, hadde sååå lyst til å være med jeg og, men kan ikke pga bekkenløsning Nå stooorkoser de seg sikkert, de skulle kjøre Kaptein Sabeltann båten, bade og spise masse is og se på dyrene... og her sitte jeg med det forbanna ubrukelige bekkene mitt Terminen er 14 juli, så jeg håper kanskje at noe kan skje nå snart... det er jo fullmåne også i kveld *prøver tenke på nooooe positivt* Jajja, det var dagens klagetråd, hehe
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 en STOOOOOOOOOOR klem til deg .... skal tenke på deg i kveld jeg...:-) Trøsteklem :-)
Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Takk løvinne Kom på, de skulle hatt sånne 3-hjuls-sykler for voksne der inne, hehehe, så kunne jeg rullet rundt på en sånn en ;0) Hadde jo vært helt suuupert for meg.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Det er godt at du har valgt å ta hensyn til formen din nå. Dyreparken kommer til å være der neste år og:) Sender positive fødevibber og masse fødestøv. Ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... Fullmånen virker ikveld. Lykke til med forestående fødsel.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 hehehe..ja de som er litt tilbakestående har jo det....eller gamle...hehe =)=)
Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Ja, jeg har jo ikke noen valg, kan jo ikke gå.... ikke mere enn bittelitt, så kolapser bekkenet. Men men, sant nok , dyreparken er der til neste år også, det er jo så koselig... og tulla ELSKER det og har gledet seg så mye. Det e rjo så gøy å se de koser seg. Takk for fødestøvet, hehehe, trenger nok MASSE av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå