**¤¤** Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hva skjer idag da??? Kjedelig vær og alle vi kjeder oss. Har bakt kake, så nå koser eldste gutten seg med det. Hva gjør dere??
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Har akkurat lagt lillegull og venter på at søstra mi skal komme om noen timer og være barnevakt! Kjæresten min og jeg er fått billetter til Terje Sporsem revyen /stand up og det er premiære.. gleder meg masse;=) Koselig med ett sånnt innlegg.... Hei hei igjen og kos dere med kaka... *fikk lyst på..*
**¤¤** Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 så heldig dere er. Har lyst på barnevakt jeg også. Er skikkelig lyst til å dra på kino. Lenge siden jeg har vært der. Kos dere masse:) Flere som skal gjøre noe spesielt ikveld da??
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Tusen takk;) Lenge siden sist vi var på noe sånt nå...
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Hei:-) Her skjer det ikke stort.. Råflott vær ute, så jeg og mini er ute og koser oss i sola ) Nettopp baka american chocolate cookies.. Så jeg er bare innom for å hente iskald melk og en cookie eller to )) I kveld skal jeg og sambo kose oss med biff med deilig tilbehør og kanskje en fim :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå