Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har vibrasjonsmaskin. Prøvde den, men så ble jeg gravid med en gang. Men de få gagene jeg prøvde... 2-3 ganger, HALLLOOOOOOO den er effektiv!!!!! Den jeg har skal jeg MAKS trene 6 minutter MAKS 3 ganger i uka. Var så lemster (gangs-sperre) at jeg kunne så vidt gååå etter bruk av den, ehehehe Det var egentlig svigermor som fikk den til jul... av min svigefar, men hun vil ikke bruke den, så da låner jeg den. Nå venter jeg bare på at tulla i magen skal ville ut, så skal jeg trene MASSE på den, hehehe Iallefall 18 minutter i uka ;0)
*orginalt* Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 Hva slags type var det, navn? Og hva kostet den? Jeg vil prøve jeg også :-).
Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 NORDIC heter den jeg har. Svigerfar driver G-sport, og i innkjøpspris kostet den 3000 kroner tror jeg. Den er veldig effektiv, og deilig å vite man ikke KAN trene mere enn 6 minutter, for da kan man overbelaste musklene så effektiv er den visst Veninnen min har den også, men vi ble gravide på samme tid, hehehe
påskemamma Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Er det samme som Bailine? Og hvor mye koster den i butikken?
Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Nei, ikke det samme som Bailine (auuuuuutsjjjj), for det har jeg også prøvd, gikk inn 11 cm i livet på 5 ganger, så det var effektivt det og. Dette er et brett man står, ligger, sitter osv på som vibrerer noe syyykt. Alle muskler strammer seg.
*orginalt* Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2007 Den kikket jeg på akkurat nå. Den så jo helt knall ut. Ble så gira jeg nå. Kikket først på et treningssenter her i byen som driver med dette, men det koster jo 600 kr i mnd. Det kan man jo lett tjene inn hvis man kjøper egen. Men helt ærlig; er den enkel å bruke, slik at den ikke støver bort hjemme hos meg?
Gjest MMJ Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Den er jo kjempe-enkel. Få de til å vise deg i butikken da. Der har de bruksanvisning og alt, det har jeg enda ikke fått hentet. Det eneste negative med den er at den bråker litt da... drrrrrrrrrrrr- dirrer litt, hehehe, men hallo, 6 minutter 3 ganger i uka klarer man litt dirring. Så får du med noen sånn bilder over hvordan du skal gjøre de forskjellige øvelsene, hver øvelse ( en muskelgruppe)er på 30 sekunder Men du må bestemme dette selv altså, vil ikke anbefale for mye i og med jeg bare har prøvd den noen få ganger, men det var skikkelig effektiv på meg. Du kanjo bare prøve noen minutter i butikken, du kommer til å bli veldig overrasket, hehe
*orginalt* Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2007 Supert! Tusen takk for svar. Nå tror jeg det snart blir løp og kjøp på meg. Så en annen tråd du hadde lagt ut; håper bebisen kommer snart, så formen blir bedre. Ha en fin fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå