Gå til innhold

klager på navnevalget...........


erotica80 *3boys1girl

Anbefalte innlegg

Jeg sendte meld til en venninne om at jeg har fått barn og hva han skal hete ..fortalte også at mellomste sønn var nå blitt 3 år.Sa også hun måtte gratulere sin datter og mor med overstått bursdag...Det eneste jeg fikk til svar var..."hvordan kan du kalle han det?" Bytter du ut ditt og setter inn datt.så blir det jo navnet på eksen hennes,som vi begge ikke fordrar..Jeg skrev da at babyen er oppkaldt etter min farfar...ikke en lyd fra henne siden...Så skuffet.Når jeg liker navnet trenger ikke hun si noe på det mener jeg.Jeg har aldri ville sagt noe på navnet til babyen til en venninne..det er deres valg,jeg skal ikke fortelle de at det er fint eller stygt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest julimamma

Huff, d var dårlig gjort av en venninne! D er jo ditt valg hva du skal kalle barnet ditt! Hun sier vel unnskyld når hun har fått tenkt seg om -håper jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er ei som driter i hva hun sier...får nok aldri en unskyldning av henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva heter ungen din? Er det veldig spesiellt eller ett navn som er vanlig. Uansett så blir jo det ungen din som blir forbundet med det navnet etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levin skal han hete..ikke så vanlig navn...men klinger fint sammen med brødrenes navn..Benjamin,Julian og Levin.Oppkaldt etter farfar som har Levi som mellomnavn.(hennes x's navn er EDVIN)Blir jo ikke lik uttale engang.Der er jo trykket på D,og på Levin er det vel V det er mest trykk på ...

Uttales som Levis buksa;) men men bytter ut S med N så høres det ikke likt ut synes jeg..

Lille Levin min skal ikke sammenlignes med den drittsekken...Hadde ikke tenkt på det selv..ekkelt at hun skulle si noe:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm... Øøøøøhhh..

 

LEVIN og EDVIN er da ikke likt i det hele tatt?!?! Hvis hun synes det så er hun nok en stor smule ophengt i exen enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...