Monajenten Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Noen som har tatt det? Har litt lyst å overraske min kjære. MEN, kroppen er liksom ikke perfekt, og har litt ekstra både her og der. Man han liker jo meg som jeg er og jeg har litt lyst å gjøre det likevel. En god fotograf vil vel ta hensyn til de tingene om jeg sier det, og stille meg i riktig lys og mest mulig flatterende (heter det det??) stillinger slik at jeg ser best mulig ut? Vil ta svarthvittbilder. Tips til fotograf? Ikke Fame, vil ha mørkere bakgrunn.
Monajenten Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2007 Tenkte forresten å ha på et hvitt enkelt blondeundertøyssett med hipster.
Monajenten Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 Hmmm ja, har hørt veldig mange som er misfornøyd der. Og egentlig vil jeg ha en kvinnelig fotograf...
rødhette* Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Hvor bor du? Nå vet ikke jeg hvordan de er på slike bilder, men Studio Oscar i Lillestrøm tok knallfine bilder av lillegutt iallfall. Og de har iallfall to kvinnelige fotografer. Hun ene er ung, og kjempetrivelig.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Ja har tatt sånne i svart/hvit.. Ble fine bilder egentlig det.. Fotografen var kjempeflink også.. Følte meg ikke ukomfortabel i det hele tatt.. Jeg hadde med meg en vennine..=)
Twig Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har nylig tatt det av ei venninde.. ) Skal ta det av en gutt på 28 i morgen også.. gruer meg litt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå