Gå til innhold

Hvordan lever man uten komfyr...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg nemlig sånn at keramikktoppen på komfyren min faktisk er knust...! :-s

Får den til rep. tidligst mandag, så nå har vi altså ikke komfyr. "Godt" datteren min er på ferie hos pappaen.

Men hva skal vi liksom lage til middag og sånt de neste dagene?

Tips mottas med STOR takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende, men er ikke sikker på om jeg tør å prøve. For platen er HELT knust og man ser liksom alt nedi der, og det pleier å blir varmt selv om vi bare bruker stekeovnen.

Så tør liksom ikke helt:-s

Skrevet

Nei det skjønner jeg da, at du ikke tør å bruke den altså! Du bor jo i en by, så hva med å kjøpe mat ute i disse dagene? Har dere micro? Evt får dete låne en rimus av noen ;-)

Skrevet

Potetsalat fra butikken, posepotetmos kan lages med vann fra vannkoker hvis du har det. Stekt kylling fra butikken, spekemat, røkelaks? Ting som spises kaldt. Brødskiver er jo stusslig middag, men det er jo mat. Hvis dere har mulighet for å grille, har dere jo masse muligheter. Kanskje dere har en primus stående så dere kan koke poteter eller pasta? Ingen nærheten som har en gammeldags elektrisk kokeplate stående på loftet? Hvis dere har mikroovn kan dere jo koke grønnsaker eller poteter i den.

Gå på restaurant, eller bestill take-out. Inviter dere selv på middag til gode venner eller slektninger.

Skrevet

Ja kan jo alltids kose oss på restaurant disse dagene:) God idé:)

Har mikro ja, så noe skal jeg vel få til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...