Linda og lille Oskar Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Mannfolk pakker så utrolig my rart! Når jeg var på sykehuset skulle sambo ta med ammeinnlegg og salve for eksem til meg. Forklarte han hvor alt lå, men neida! Ammeinnleggene mine var mesoft kluter, som han fant en helt annen plass en der jeg sa amme innleggene lå. Eksem salven min var canesten. Kjekt å ha!
En blå å en rød:) Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 hehehehehe...*ler* Disse mannfolka disse mannfolka...=)
Mille** Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 hehehe....han har aldri pakket noe for meg, men hadde han skulle gjort det så hadde det nok vært mye rart ja! )
Dibber Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Mannen til ei jeg kjenner skulle hente noen babyklær hjemme som de skulle ha på babyen på hjemturen. Han hentet eldstejentas dokkeklær:D Tok bare det første og beste han kom over:)
jente30L Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 hihihiih mannen min pakket nattkjolen min til meg da vi skulle på trening samt sine egne joggesko til meg for han fant ikke mine...
Linda og lille Oskar Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2007 haha! ja:) Jeg pakker bestandig for sambo, så han er litt bortskjemt:) sist helg pakket han selv, for 5 dager. Da pakket han boksere, sokker, 1 skjorts og 1 t-skjorte:) Flink ja!
hostogharkheledagenlang Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 sånn bortsett fra g-streng og olabukser på føden, ja akkuratt hva jeg hadde lyst til å ha på meg etter ett stykk hevy keisersnitt. ) Skal sies at han var veeeldig flink dagen etter da, pakket ALT riktig, men så var det jo nesten så mannen hadde fått kart da. Ved neste barn skal jeg pakke bag 2 mnd før , lillegutt kom 1 mnd før tiden og jeg hadde ikke pakket noe, men siden gubben ikke er helt stø i pakking får jeg gjøre det selv i gooood tid neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå