vipsen*en av hver* Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 For i dag var testen POSITIV!!!!!.....jippi.. har hatt vondt i magen siden mandag... sånn mens murring...Godt å få det bekreftet.. har vært kvalm og... Forløbig termin 12.mars.. så da blir det 2,5 år mellom de... Sender alle babystøv videre************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
søljenes Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Gratulerer vipsen04 Suger til meg alt babystøvet jeg kan få tak i og håper på positiv test en av de neste dagene bare tanta holder seg borte
vipsen*en av hver* Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 Ja håper den er positiv altså..... Lykke til...
Habby Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Grattis! Lykke til... Håper all babystøvet hjelper
Lillegull og spiren Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..........gratulerer sååå masse:) så heldig du er:) kos deg med den lille spiren og voksende mage:) klem
Duo-yoghurt Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Grattis vipsen04!!!!!!!!!! Ønsker deg masse lykke til Tar med meg litt babystøv jeg:)
Dotten Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 Tar i mot..... og tusen takk Og gratulerer så masse og lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå