Gå til innhold

Mangel på sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner nesten å bli litt frustrert her... Syns jo selv at jeg ser ut som en vraltene ku, og går ikke akkurat rundt å føler meg noe særlig attraktiv. Men det virker som om mannen min føler det samme... Dette er det første barnet vårt, og vet at han tidligere i svangerskapet har syns det har vært litt rart å ha sex fordi han er usikker på om alt går greit med babyen og meg. Men nå har vi ikke hatt sex på tre uker og jeg begynner å tro at han syns jeg er tjukk og ekkel. Vil ikke presse han til noe heller, for sist jeg gjorde det gikk det virkelig galt og hele tenningen hans forsvant før han fikk gjort noe "ugagn"...

Er det normalt at mennene får hetta av magen og alt som foregår eller har jeg med en mann som ikke takler at jeg har lagt på meg? Hvordan skal dette gå etter fødselen da? Viss han syns jeg er ekkel nå, vil han jo helt sikkert mene det samme når jeg vandrer bredbent rundt med tre lag ammeinnlegg for å hindre lekkasje midt i koseparken hans?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke dette et relativt vanlig problem da? Tror min samboer har det litt likt. Men jeg er ikke saa utrolig hyppen selv heller for tiden. Er ogsaa nervoes for tiden fremover, at dette kan oedelegge litt for oss paa lang sikt. Det er en stund siden vi hadde et kjempeaktivt sexliv uansett (vi har vaert sammen i mange aar og etter de foerste aarene dabbet det mer av. Jeg har alltid vaert saann at det er i forelskelsens foerste fase jeg er mest aktiv). Haaper og ber om at sexlivet overlever og at vi fortsatt vil vaere like glad i hverandre.

Skrevet

samme måten her i gården ja...men jeg vil gjerne ha sex,men han vil ikke pga magen er stor og babyen er ganske langt nede i bekkenet nå....men vi har ikke hatt på 1.5 mnd og jeg er i uke 34 nå...jeg blir kjempe deppa å føler meg bare stygg å tjukk...:(

Skrevet

Ingen mangel på oppmerksomhet fra mannen her i gården. Problemet er bare at all oppmerksomheten går til magen hvor ungen hans ligger. Føler meg omtrent like sexy som en rugekasse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...