Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Jeg er 26 uker nå, og har den siste uken hatt noen dager hvor jeg har ekstremt vondt kun på et bestemt punkt. Det er helt øverst i magen, under ribbeinet på en måte. Det kjennes ut som stikkende, sviende smerte. Ømt. Har vært så vondt at tårene spretter fram. Kjennes ut som noe etser seg eller som om babyen klorer hull i magen. Noen som har opplevd lignende? P.S: Har sent inn i 2.tr. også, men skal snart over her, så kanskje dere kjenner dette igjen? (Er verst etter at jeg har spist eller er mett. Bedre å gå sulten..)
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Hei!! Det høres ut som magesyre. Det kan gjøre veldig veldig vondt.!!! Jeg hadde det sånn ei stund og fikk beskjed om at det var magesyre. Den lukkemuskelen vi har der, er slappere nå når man er gravid. Prøv med melkeprodukter, og hold deg unna sterk mat og juice...det gjør det verre... Ta deg en tur på apoteket også å få tak i tabeletter eller flytende...) Håper det hjelper!) Lykke til:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå