Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 I går kveld da vi la oss, begynte lillegutt i magen å turne og sparke noe helt jævlig! Det var jo litt moro, men det var jo så mye!! Hehe.. Pleier ikke de å bli roligere mot slutten? Med tanke på liten plass. Er 36+3.
*juligutten* Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har en aktiv liten krabat jeg også,og jeg er en dag over termin:)det er full rulle hele dagen,er ikke mye den sover! Er helt normalt sier jm.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Hehe.. Er litt skremmende når magen plutselig buler ut på den ene siden Men kos også, så vet jeg at det er liv i den lille!
*juligutten* Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 hehe..ja det er ganske rart! kunne nesten ta tak i foten her en kveld..holdt på å flire meg ihjel vettu:)koslig!
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Akkurat sånn var det i går! Sambo ble litt skremt ja (han hadde hånda si på magen min). Men koser meg masse!! Er ikke lenge igjen nå
*juligutten* Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 hehe...koslig:)nei du har ikke lenge igjen du heller:)spennende!
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Ja din kan jo komme når som helst den Kan jo min også forsåvidt, men syns han kan vente en uke eller to Funnet navn..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå