Gå til innhold

gutten min har fått en tann! bare 3mnd jo.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

såg litt i munnen hannes i går kveld og jammen har han fått seg en hjørne tann.... den stikker bare litt ut men det er vel derfor han har vert så grinete... ser at tannen på andre side også holder på og poppe ut... var ikke forbredt på dette i det hele tatt, han er jo bare 3mnd ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi fikk også tenner når hun var 3 mnd. Nå er hun 5 mnd og har fått to nede og fire oppe. Men er du sikker på at det er en hjørnetann? I så fall er visst det veldig uvanlig. Det vanligste er at de får framtennene og jekslene før hjørnetennene.

Skrevet

Kanskje det er derfor junior ser ut til å klø i gommene. Tenkte på at det kunne være tenner, men trodde det var altfor tidlig. Han er ikke 3 mnd ennå....

Skrevet

Ikke uvanlig at babyene får tenner tidlig. Noen blir jo født med dem også... Vet om flere babyer som fik tenner fra 3-4 mnd.

Skrevet

Gutten min har klødd og tygget fælt siden han var 3 mnd.. men først NÅ straks 9 mnd er den første oppe.. he he--han har vært plaget en stund altså:=/

Ang hjørnetenner.. jeg fikk en tann nede deretter 2 hjørnetenner oppe ved 7,5 mnd., så visst ut som dracula.. så det går an;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...