LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Jada, jeg bruker den gamle mest, den forstår jeg tross alt selv om den ikke var helt god. Men den nye: når jeg søker feks på mitt nick så kommer det opp resultater. Når jeg da trykker på linken havner jeg jo bare på det forumet som tråden ble postet på for flere mnd siden? Den "linken" som står under er jo ubrukelig og ikke "klikkbar". Er det da meningen at man skal kopiere og lime inn i en nettleser for å komme til den siden? Og dette kalles forbedring? Eller har jeg missa noen geniale poenger her?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2007 Oki, nå kopierte jeg den orange linken som står under; kommer fortsatt bare inn på forumet, ikke inn på selve tråden. Er det meninga eller hvordan fungerer dette? Er jo lite vits i en ny og bedre søkemotor om man ikke kommer inn på det man søker etter; greit å få opp resultatene, men jeg burde vel slippe inn på tråden også? Eller er det for mye forlangt? ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå