Åse83 Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 så et innslag på nyhetene i går om ei som hadde funnet graven til barnet sitt etter over tretti år. Min mamma mistet ei jente i slutten av syttiårene, men vet ikke hvor hun ligger. Er det noen her som vet hvem man kan kontakte for å prøve å finne det ut?
mayaya Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Jeg ville kontaktet kirkekontoret hvor moren din bodde da det skjedde. Det skal være registert i bøkene deres.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Så et inslag om det i fjor. Om jeg ikke husker feil er det enten fødeavdelingen dersom babyen ble født død eller døde mens de var innlagt. Eller prestekontoret i den kommunen moren bodde når barnet døde. Før var det jo ofte slik at dødfødte ble lagt i graven til ukjente voksne som døde samtidig, uten at babyens familie var involvert i begravelsen. Men start med fødeavdelingen/arkivet på sykehuset du.
mayaya Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Selv om den ligger i en voksengrav, skal det være registrert at den er der, så det skal være mulig å finne ut. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå