Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hei:) leser i svangerskapsbokenat i uke 11-12 kommer livmoren opp av bekkenet, og at man kan kjenne en liten oppfylling over bekkenkanten... Merker man det godt? evt hvordan merker man dette? Er 12+2 nå, og tror ikke jeg har merket noe til det...Noen som vet?
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Jeg også har lurt litt på det der... Jeg er 12 + 0 i dag... Jeg har fått en del stikking og litt vondt i sidene nederst i magen... Og noen fortalte meg at dette kunne være tegn på at babyen var på vei opp av bekkenet... Men så synes jeg ikke at jeg ser noen forskjell, og kjenner heller ikke no... Hmmm... Noen som veit noe om dette???
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Jordmor sa at hun kjenner kanten av min livmor over skambeinet, men jeg kjenner ingen forskjell... hehe, så det er vel opp til hver enkelt...
KlemC 3småUnder3år Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Når du får orgasme kan du kjenne livmoren de veldig godt for den blir har... Kan jo prøve det:)
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Jeg er 15+2 og vet heller ikke om jeg kjenner livmoren,er førstegangs og da er det ikke lett å kjenne den har jeg hørt,særlig hvis det er tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå