Gå til innhold

livmor opp av bekkenet..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) leser i svangerskapsbokenat i uke 11-12 kommer livmoren opp av bekkenet, og at man kan kjenne en liten oppfylling over bekkenkanten... Merker man det godt? evt hvordan merker man dette? Er 12+2 nå, og tror ikke jeg har merket noe til det...Noen som vet?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også har lurt litt på det der... Jeg er 12 + 0 i dag... Jeg har fått en del stikking og litt vondt i sidene nederst i magen... Og noen fortalte meg at dette kunne være tegn på at babyen var på vei opp av bekkenet... Men så synes jeg ikke at jeg ser noen forskjell, og kjenner heller ikke no... Hmmm...

Noen som veit noe om dette???

Skrevet

Jordmor sa at hun kjenner kanten av min livmor over skambeinet, men jeg kjenner ingen forskjell... hehe, så det er vel opp til hver enkelt...

Skrevet

Når du får orgasme kan du kjenne livmoren de veldig godt for den blir har... Kan jo prøve det:)

Skrevet

Jeg er 15+2 og vet heller ikke om jeg kjenner livmoren,er førstegangs og da er det ikke lett å kjenne den har jeg hørt,særlig hvis det er tidlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...