♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Noen som har hatt effekt av magnesiumtabletter mot leggkramper?? Jeg blir iallefall sprøø.. Først våkne keg med krampene, så må jeg da selvfølgelig på do...og like etter våkner lille-trollet i magen:) Da er jeg rimelig trøtt dagen etter...dette skjer igrunn hver natt... Noen?
Mazza** Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 hehe trodde det var kalsiumtabletter man skulle kjøpe jeg......godt jeg ikke har gjort det ennå.... en venninne av meg hadde veldig god effekt av dette vet jeg. Har som sagt ikke fått prøvd det selv ennå... men går til naprapat jeg da for å holde blodomløpet igang, og det skal visst hjelpe. Har bare vært der en gang da men....så avventer resultat etterhvert
Kerridwen-fødeklar Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Hei, Jeg har god erfaring med magnesium tabeletter. Det er ikke kalsium eller kalk man trenger, det har motsatt virkning! Men magnesium er bra. Ta en til morgen og to om kvelden sammen med en halv banan for maksimalt utbytte. Lykke til!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2007 Skal ta 2 pr dag står d på glasset...er prevent tablettene jeg bruker..de er stooore:P Hmmm..banan ja, men er ikke d kalsiumholdig??
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Hadde begynt å få leggkramper om natten. Kjøpte meg magnesiumkapsler igår, og tok to stk før jeg la meg. Ingen leggkramper inatt. Deilig! Håper den effekten vedvarer. Lover jo godt
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2007 jeg tok også 2 igår før jeg la meg og fikk ingen i natt iallefall..
Gjest Ut på tur Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Dersom magnesiumen ikke hjelper så har du kanskje en mann der hjemme som kan masere leggene. Stryk fra ankel og opp mot kneet. Best med olje men kan også gjøre uten. Det hjelper meg... og om det ikke hjelper så er det uansett GODT
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2007 Den mannen har nok forsvunnet...
Spira31 Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 hvor sterke er deres magnesiumtabletter? Selv kjøpte jeg de som heter Bio-Magnesium og er 200mg. På apoteket hadde de de samt et annet merke der tablettene var 600mg...ganske stor forskjell altså. Disse 200mg som jeg har skal man kun ta en av til dagen står det... Anbefalt daglig dose må ikke overskrides. Men rart de kan variere så veldig i styrke da!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. juni 2007 600mg døgndose og 2 tabletter i døgnet....men referanseverdien pr tablett er 200 står d...bla bla..vt ikke hva d betyr jeg...
Arwen* Skrevet 30. juni 2007 #11 Skrevet 30. juni 2007 Jeg merker god virkning av magnesiumtablettene. Tar alltid en om morgenen. Og om jeg husker tar jeg to til i løpet av dagen. Glemmer jeg å ta flere, flere dager på rad, så kommer krampa snikende.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #12 Skrevet 30. juni 2007 Har kjøpt mine på helsekost. Og anbefalt døgndose er 2 kapsler på tilsammen 400 mg. Altså, 200mg/kapsl.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. juni 2007 Jeg kjøpte mine på apoteket. Spurte om dosen og sa at jeg var gravid(d så ho kanskje da, men:D) Det var iallefall greit å ta 2:) Stoler på apotekdama...tror jeg...men d er vel ikke farlig med litt magnesium:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå