KlemC 3småUnder3år Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Kjempebra... va så fint.... Men vår gutt ville ikke bli tatt bilde av så vi fikk kun se fra siden av...
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 ok:-)hørte de anbefalte ca uke 27 og utover men har ferie uke 26 ..er vell ikke så store forskjeller om eg gåt da eller venter til uke 27.. får nok s elike mye kan eg tenke meg..
KlemC 3småUnder3år Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har hørt fra uke 25 og opp.. Jeg var veldig fornøyd med det vi fikk se... helt srøtt.. Kunne se bollekinn.. munnen, fingrene... Det som var så rart at når han blefødt synes jeg han lignet på bilde;))
kokkelimonke Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Jeg var på 3D UL når jeg var 26 + 4. Det var helt perfekt tidspunkt. Fikk se bollekinn, og tilogmed en liten valk på nesa hannes, hihi. Skulle ikke tro at en uke fra eller vil gjøre store forskjellen :-)
mamamaria Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Jeg er 27/28 uker på vei og var akkurat på 3d ultralyd og desverre ligger jenta vår med ansiktet mot ryggen min, slik at vi ikke fikk se noe av ansiktet hennes... ikke profilbilde engang :-( Ble jo skuffet da. Vanligvis er (tror jeg) uke 28-32 den beste tiden, men er sikker på at hvis bebisen din er mer samarbeidsvillig enn prinsessa vår, så får du nok et nydelig bilde av ansiktet! Jeg var også på 3d ultralyd på den vanlige 18-ukers og fikk da se profilbilde av ansiktet hennes. Selv om hun da fortsatt var veldig tynn selvfølgelig (ikke noe bolleskinn der ;-) ) så var det allikevel fint å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå