Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Eg holde på å tar eggløsnings tester og i går var den positiv! juhu tenkte eg! Men gleden varte ikke såååå veldig lenge. Pga fotball faktisk! Mannfolk, de er jo sååå deilige. "eg reise med hordene i natt" sa han i går kveld. Så blei eg sur og ofret ikke sex en tanke når eg la meg, når eg stod opp var han reist og komme ikke hjem før i mårå( og jeger vell enda sur så blir vell ikke sex då heller) Er det forseint denne perioden da? hva om vi har sex i morgen, er det forseint? buhu har lyst å grine en skvett!
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Egget lever jo bare i 24 timer for de fleste av oss....lei meg for det! Men det er jo vært et forsøk, så hopp i høyet!
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Ja men en test viser positivt 1 til 2 døgn før egget løsner så då har jeg gjerne faktisk 2 til3 døgn p meg? En liten sjangs er igjen, krysse fingrene! Ut i fra utfloden har jeg ikke eggløsning! vi får vente å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå