Gå til innhold

ang negative graviditetstester.... Hjelp! ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo jenter!!!

Jeg er ganske fersk inne på denne debatten, men har 3 pp bak meg, og har holdt til inne på DIB en god stund;o)

jeg har veldig stabile sykluser, hver 4. torsdag kommer TR og banker på min dør, og det har hun gjort siden 17. mai i fjor, etter et opphold under forrige svangerskap.

men nå er hun to dager forsinket!! har testet meg med både CB og QR med morgenurin i går og i dag, men begge negative...

kan det være at TR spiller meg et puss, eller er det flere som har opplevd at graviditetstestene ikke slår ut med en gang???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok være både og. er så mye som kan spille inn for at mensen er litt forsinket.

Har vanligvis ganske stabile sykluser selv, men plutselig en dag så fikk jeg den 2 uker senere enn forventet.

Men det er også mulig at du har testet for tidlig. Skal vel helst vente 1 uke etter ikm før man tester for å få det rette resultatet. Vet flere som ikke har fått positiv test før etter både 14 dager og 3 uker!

Så alt er mulig.

Har selv inntrykk av (etter 3 års prøving) at man lurer kroppen sin litt med å tenke for mye på graviditet at mensen kommer senere enn forventet. Antakeligvis KUN for å irritere.hehe

Skrevet

takk for svar Siaa! :o)

er det flere som har testet positivt ETTER ikm?

*håpe håpe i det lengste;o)*

Skrevet

ja ja, der kom den dumme tanta:( vi har ferie hele juli, så vi får sette alle kluter til på at det blir en liten april spire da!!! inn i 4 pp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...