snupp & mamma Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 jenta mi er alltid så treg i magen..idag kom det endelig etter 3 dager, litt hard var det.. jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre. hun får malt i melka og sviskepure 3 ganger til dagen. (etter hvert fast måltid) men allikevel er hun så treg. men jeg har fått det for meg at man også kan blir treg i magen av malt og lurer på om jeg skal prøve å kutte ut malten.. noen med erfaringer?
♥2 små gull♥ Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Hvis man gir for mye malt kan det ha motsatt effekt... prøv å gi litt mindre.
snupp & mamma Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 det er ikke så mye..ikke en halv t skje pr flaske engang..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Jeg ga en t-skje i frokost-melken og det var det. Det holdt for oss for å holde magen hennes i sjakk. Men det er sikkert forskjellig fra unge til unge
jippii Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 hvis vi bruker for mye malt, får hun diare. Prøv å ha en døgndose med malt i en flaske, ikke fordel det på flere flasker. Det var et tips en venninne av meg fikk fra hs, fordi hun fordelte malt på flere flasker, (gutten hennes hadde treg mage, noe som ordnet seg etter at hun hadde alt i en flaske.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå