Gå til innhold

Takk for meg!!


Bigga, Matta og lille banan

Anbefalte innlegg

Da ser det ut som jeg må takke for meg i Juni-klubben :(

Vesle knøttet i magen vil ikke ut!! takker for meg og ønsker dere alle lykke til :)

(håper fortsatt litt da, den har 12 timer til på seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir også med ser det ut til gitt. Jeg som var så sikker på at jeg ville få junibarn. Men men. Juli er vel en fin måned det også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke blir alene juni wannabe mamma der inne da.... håper dere kommer igang snart dere og...... vi holder på å bli gale her..... gleder oss såååå til å treffe babyen.... Kjæresten ringer hvert 5 min når han ikke er hjemme for å sjekke at alt er bra...... han er sååå nyyydelig!!!

 

Snakkes i juli-klubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he søt han er da!! sambo er også utålmodig.. Alle kompisene hans er i utdrikningslag i sverige idag. Men han nektet å dra.. :) skulle passe på meg...:) Redd for å gå glipp av noe, han er jo så spent. Fikk melding fra bestekompisen hans nå om at jeg fint fikk vente til imorgen med å føde for han ville komme på besøk på sykehuset med en gang.. :)

Men tror ikke det er noe "fare" for fødsel idag/kveld uansett... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tji hi de er søte disse mennene våre :)

kjærst har dratt på jobb han da, men kom med en gang hvis det skjedde noe :) Tviler ikke for å si det sånn :) Sitter nå å vurderer.... hvis det skulle skje noe..... noe jeg ikke tror..... om jeg skal ringe han eller føden først hehe. Tenker det blir føden jeg, så vet jeg hvor lenge jeg skal være hjemme og sånn før jeg skal dra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...