Gå til innhold

Graviditets symptomer, hvem vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp!

Er det noen sted på nett hvor jeg kan finne en side med alle symptomene på? Jeg vet jo ikke om jeg er gravid.......... Ennå.

Hadde IKM torsdag, og har enda ikke sett no tegn til den. Jeg føler hele tiden at nå har den kommet,men er myye utflod istedet,er neste "kliss våt" mllom bena. Jeg har vært syke mld nå i en uke pga svimmelhet og små kvalme.

Lurte litt på å dra å kjøpe en test en dag. Skal dra på ferie tur til fredagen, så jeg skal teste uansett før det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inne på Bli Gravid forumet er det en liste over symptomer :)

Skrevet

Ja men hvordan greier du å vente med å teste da??? Jeg hadde nok allerede svidd av mange tester før IKM, og hvis du har regelmessig mens er det jo veldig sansynlig at du er gravid, da!!! Og utflod er absolutt et tegn...LØP OG KJØP EN TEST!!!!! :)

Skrevet

Skal vi se.... De tegnene jeg har er

- utflod, dette har jeg aldri ellers

- litt ømme brster,merker d kun når jeg ligger på magen

- mensen er da uteblitt (den kommer alltid på dag 34, gjort d i over 1 år nå)

- Magekramper, kommer å går

- Vondt i tennene

- Skiftene mage

- suuuuuuuuper tørst

- skjelving, hadde det bare i to dager

- svimmelhet, detta har jeg vært syke mld for.

- kvalme, dette er vært på kvelden/natta.

- hode pine

Jeg sluttet på p-pillene for 13 mnd siden ca, og vi har tenkt at,skjer d så skjer d, vi har ikke gått inn i rollen med at dete skal vi klare ja.

Men jeg har nå tatt en test, og en var neg. tok ikke med morgen urin, men tok den nå for litt siden. Er ikke mere enn 3 dager over tiden. Sist gag fikk jeg pos test når jeg var 6-7 uker på vei.

Skrevet

Synes du virker veldig gravid ja - til tross for negativ test. Er jo noen som tester positivt senere enn andre.

Ville tatt meg en tur til legen å fått testet meg der. For visst ikke du er gravid så er det jo noe som ikke stemmer uansett. Er jo litt uvanlig å ha så mange plager om man ikke er gravid liksom....

Er litt kjipt for deg/dere å gå å vente et par uker til på å få en evt bekreftelse på en hjemmetest.

Lykke til i hvertfall:o) Håper det er en liten spire i magen din og at du skal bli mamma igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...