Gå til innhold

bleiebøtte... bortkastet penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om jeg skulle kjøpe det.. eller er det rett og slett bortkastet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er kjempe kjekt! Vi bor i 2 etasje i en leilighet og det er kjempekjekt å slippe å gå ned i søpla med hver eneste bæsjebleie. I begynnelsen bæsjer de jo hele tiden, så utrolig praktisk altså! Og, det lukter ikke noe vondt heller. Så, min anbefaling: Løp og kjøp :)

Skrevet

Jeg kjøpte ikke det til vår første mann. Har ikke hatt bruk for det siden hun bajset i snitt en gang i uken så lenge jeg fullammet.

Nå når hun er større, går fangsten rett i toalettet og bleiene og våtserviettene lukter ikke.

Har brukt bleiebøtte hos venner og syns den er upraktisk og ekkel. Hullet er så lite at bleiebøtten blir lett grisete.

Anbefaler stor søppelbøtte med lokk fra ikea.

Skrevet

Vi er nå veldig glade for å ha det. Synes det lukter fort av søpla ellers hvis en kaster bleier der, men det synes jeg ikke når de går i denne dunken. Men det er vel hver sin smak for dette også... Jeg anbefaler iallefall kjøp ;-)

Skrevet

tror kanskje jeg skal kjøpe en ja. Han er 5,5 mnd nå.. så bæsjen begynner å stinke skikkelig.. får pupp og litt grøt.. men det blir vel ikke akkurat bedre når jeg begynner med mere mat heller.. har bare brukt vanlig søppelbøtte hittil.. men det forpester jo hele badet.. Kjøpe etterpå jeg. Koster bare 200 kroner nede i byen her =)

Takker for svar =)

Skrevet

Jeg kunne ikke tenkt meg å hatt babye igjen uten en bleiebøtte.Veldig greit,luktefritt og hygiensk.Det å slippe å springe ut i søppla med bleia,bare putte den nedi der,det synes jeg er bra i alle fall.

Da datteren min var baby,var det ikke slike,så da måtte jeg det og derfor kan jeg si nå at jeg ville ikke hatt bleiebarn uten en slik.

Skrevet

Jeg har det og den har vært helt super, slipper å gå ut med hver eneste bæsjebleie. Dersom du har varmekabler er det en fordel å sette bøtten opp fra gulvet - ellers vil det fort lukte litt likevel.

Skrevet

Vi har bleiebøtte (Sangenic) og er kjempefornøyd.... ville ikke ha vert uten...

Skrevet

Vi bruker også Sangenic bleiebøtte til bæsjebleiene og tissebleiene går i vanlig boss. Det er gangske dyrt med disse rullene du må ha inni..

Skrevet

Det lurte vi også en gang, forhørte oss med de vi kjente som hadde små barn, de aller fleste anbefalte det, og det gjør virkelig jeg også! Kaster alle bleiene i den, og tømmer den når den er full. Vet noen ikke klarer lukten av pudderet refillet er innsatt med, men det er i alle fall ikke noe problem for oss. Husk å alltid ha et refill på lur, kjipt å gåp tom for det.

Skrevet

Hadde ikke ville vært det foruten!!! Hiver alle bleiene oppi der vi da :-)

Dersom man synes det lukter av posen, er det bare å sette et gryteunderlag under bøtta.

Skrevet

Vi kjøpte den da vi fikk den første jenta vår, og den var virkelig godt brukt i nesten 3 år. Og nå bruker vi den med nr 2, og den er verdt pengene..

Skrevet

Mange som er veldig fornøyd med Sangenic bøtte, men vi har en plastdunk med helt tett lokk som fungerer like bra, og sikkert var mye rimeligere både i bruk og innkjøp. .Kjøpte den på en babybutikk på Tøyen, men husker ikke pris. Bruker vanlige bæreposer nedi, og tømmer den hver kveld. Ingen lukt!

Skrevet

Jeg skjønner ikke det med at bleiebøtten skal hindre at man skal springe ut med hver eneste bleiebøtte. Vi har vanlig søppelbøtte med lokk, og tømmer den når den er full. Blir vel hver 2.-3. dag. Lukter ikke hos oss, pga lokket. Vet mange er fornøyde med bleiebøttene, men det er nok en smakssak. Men det er ikke slik at alternativene er å gå ut for hver eneste bæsjebleie eller bleiebøtte - det finnes flere alternativer altså.

Skrevet

Absolutt verdt pengene! Kjøpte vår på tilbud.. 250 kr tror jeg det var.

Plass til nesten 30 bleier.. Veldig greit om det er langt til søppeldunken f.eks.

Lukter ikke bæsj på badet lengre heller :-)

Bruke en vanlig søppeldunk med lokk før.. Men den ga ifra seg lukt selv om lokket var på. Så fylte den seg så fort

Skrevet

går jo an å kjøpe hundeposer som man putter bleiene i og kaste dem i søppelet. Mye billigere og lukter ikke:)

Skrevet

Vi brukte den flittig de første 6 ukene. Nå når smån er 3 mnd så måtte vi sette den ut på trappa. DEN STINKER!!! Har funne ut at det er like greit å samle opp bleiene i en pose å gå ut med søpla hver kveld.

(Nå besjer bare småen annenhver dag da, så blir bare tissebleier)

Skrevet

Blir ikke billigere i lengden vettu... Fra babyn er nyfødt til den slutter med bleie, går det nok med en del hundeposer :-)

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt, har lurt på d, men vært usikker. Derfor har d liksom aldri blitt noe av. Vi hadde slik i barnehagen, men syns d blir en litt spes lukt likevel(ikke varmekabler).. Jeg kjøper first price brødposer og putter dritten oppe dere. Tømmer hele plastdunken(med lokk)(kjøpt på nille for 30 kr tror jeg) når den er full :)

Skrevet

Bortkastet. Min ligger på garasjelemmen. Og her har de bæsja i stereo.

Skrevet

Bortkastet.. bruker vanlige små poser og legger de i vanlig avfall. Vi har langt å gå til felles søppel stasjon. Brukte bb til forrigemann, bare tull mener jeg da !

Skrevet

Brukte det i begynnelsen, men ble ganske dyrt med disse refillene, tror de til sangenic koster ca 90 kr for en refill... Så leste jeg om en her inne som kjøper små plastposer på butikken som hun brukte. Så jeg tar skittbleiene i en pose først og knyter godt, lukter ikke i det hele tatt!!!! Anbefaler absolutt dette, mye billigere.

Skrevet

bleiebøtta er investert! =) De solgte den for 150 kroner!! =)

Skrevet

Tror ikke jeg hadde fått pappan her i huset til å styre med å pakke bleien i en brødpose/hudebersjpose etc. Nei, vi er glade for bleiebøtta ja!

Pakker bleien sammen, putter den i bøtta, vrir en runde rundt, og vips, så er bleien borte. Lukter ikke noe. Har bøtta stående på badevekta pga varmekabler i gulvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...