Babyfacepsycho Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Er det noen av dere som har det? Sånn som man henger i dørkarmen. Når begynnte dere og bruke den? Og likte babyen den? =)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Lurer jeg også på.. Mini er snart 9 mnd og kunne vel hatt en sånn;) Han elsker å hoppe.. ville bare brukt den noen min hver dag da...
Babyfacepsycho Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 Vi kjøpte igår. Det sto på den at den kunne brukes fra 5 - 6 mnd. Og 5 - 15 minutter av gangen. Men lurte litt på hvordan andre gjør det. =)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har blitt anbefalt å ikke ha en slik,da det ikke er godt for ryggen til babyen,når han hopper opp og ned slik.
Babyfacepsycho Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Mye rart dem sier at ikke er bra. Men når dem selger den fra 5 - 6 mnd så skal det vel ikke väre så veldigt farlig heller. Hadde det värt veldigt farlig og bruke så hadde den heller ikke hatt lov og selge dem da. Så vi skal hvertfall la henne bruke den litt.
Kondis som en murstein Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Det sa også fysioterapauten til meg :-S At det ikke var bra for rygg og hofter... Men både jeg og søstera mi hadde en slik, og ikke noe galt med oss ) Alt med måte...
Babyfacepsycho Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2007 Det tenker jeg også. Alltså, allt med måte. Et par minutter av gangen kan da ikke väre så ille. =) Men er fortsatt nysgjerrig på hvordan dere som har det gjör. =)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Problemet er vel at noen setter ungene sine i dem som "barnevakt "over lenger tid ... det er jo ikke bra! Det er vel en av grunnene til at de advarer mot det... Det er heller ikke bra med de stolene de "går " i liksom.. med hjul vet dere...men alt med måte ja.. En annen ting er vel det motoriske..hvis de sitter for mye i sånt i STEDEN for å ligge på gulvet ell så kN DE BLI TREGER.. MEN I HAR ikke HATT SÅNT, ALIKEVELL ER MINI STARKS 9 MND OG OG KRABBER IKKE ENDA.. he he han har ligget mye på gulvet! Er man fornuftig og bruker den med måte går det HELT sikkert bra! :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå