*tybber* Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 http://www.fertilityfriend.com/home/199c78 *hahahahha* Er nok ikke gravid denne mnd nei! =P Er det MULIG å få et såå stort fall liksom! Jeje, da er det juli, og ferie-spirer, vi skal få! ;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 OJ!!! Er det mulig!!!! DET var et stort fall! Trist at du ikke er gravid:( Men da skal vi få julispirer ja=D Men håpet er jo der til tanta kommer;) Kanskje det stiger i morgen og du hadde en skikkelig festedipp. Hvis ikke så går vi over til 1. tri begge to om en måneds tid=D
*tybber* Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 *haha* Det med festedipp har du sagt nå 3 ganger! =P Vi får satse på neste mnd! Sambo kan jo ikke la vær å ha sex med meg i syden! *hihi* Men han hopper vel av i svingen da! =P
*tybber* Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 Her er tempen min i dag! http://www.fertilityfriend.com/home/199c78 Snakk om jojo a!! Denne syklusen har vært rar altså! =P
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Haha, må si det en fjerde gang. Det DER mååå jo bare være en festedipp!! Hvis ikke tanta kommer en av de nærmeste dagene så burde du ta en test! Tenk hvis du er gravid a!=D Hvis ikke så får ikke samboern din lov til å hoppe av, vi skal jo gå over på 1. tri om en måneds tid! Hvis du ikke er gravid allerede da;)
*tybber* Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2007 *haha* Må smile litt av deg òg da! Du er jo så positiv alltid! ) I går etter at vi hadde hatt sex, kom det "brunt" eller hva jeg skal si.. Akkurat som at jeg begynte å spotte. Trodde mensen var på vei da, iogmed tempen var såå lav i går! Men i dag er det ingen ting.. (sorry ekle detaljer her). Så vi får vente å se uti uka om TR kommer! ;o) Hvordan går det med deg da?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Hihi, må jo være positiv:)) Og nå føler jeg at jeg har all grunn til det, hehe. Den spottinga kan jo være festeblødning, og det passer jo veldig med at tempen sank så mye!! Ååå jeg er såå spent på om du er gravid nå!!)) Håper det! Med meg går det bra:) Håper at den dumme tanta dukker opp så fort som mulig, så jeg får startet på en ny pp. Håper jeg får EL da...
*tybber* Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2007 Er det ikke veldig sent å ha en festeblødning/festedipp nå a? I følge FF er jeg jo 11 dpo! Håper tanta dukker opp nå snart da, og selvsagt får du EL neste mnd! ;o) Vi skal jo få ferie-spirer da! *hihi*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Tror den kan feste seg så sent som 12 dpo jeg, så en festedipp/blødning 10 dpo er nok helt mulig:) Hvis du ikke er gravid nå, så blir det feriespirer på oss! Er du gravid nå, så kommer jeg etter om en mnd;) *hihi*
*tybber* Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2007 Okei, vi får bare vente å se. Men TR kommer nok om et par dager skal du se! =P Vi får fortsette å oppdatere hverandre da! ;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Krysser fingrene for at TR ikke kommer! xxxxxx Vi får fortsette å oppdatere hverandre ja=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå