Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 i dag sa jeg til typen at jeg ikke vil ta p-piller lenger, og han sa 'slutt å ta dem da' og jeg sa at da trenger vi en annen form for prevensjon og sa jeg ville kjøpe ladycomp, men det var han helt imor for han mente at de 6 dagene jeg må unngå er de samme hver måned uansett, og så sa han 'bare bli gravid da' og jeg tenkte 'nå er han på gli!' men så gikk vi på butikken for jeg ville hvertfall finne et termometer slik at jeg vet når jeg har el, og da sa han at det ikke er noen vits for hvis jeg ikke tar p-piller kommer han ikke til å ha sex med meg, og det ville vært turnoff at han visste at jeg kunne bli gravid og komme ikke til å klare å ha sex med meg uansett. så da sa jeg 'jeg bare fortsette med p-piller da' og ha protesterte ikke. så spurte han hva jeg gjorde på pc'en og jeg sa det var et forum for gravide og da sa han 'hva gjør du der inne? du er ikke gravid og skal ikke bli gravid så det er ingen vits'. så dermed gidder jeg ikke å være her inne lenger. det er ingen vits. jeg legger babygreien på hylla og gidder ikke å tenke mer på det, og å ikke være her inne hver dag kommer til å hjelpe meg til å tenke mindre på det. så lykke til videre alle sammen:)
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Så koselig type du har da, heh... Jaja, håper alt går bra med dere da, og at han blir på gli en eller annen gang. Lykke til videre!
babyandme Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Hmm, kjipt da.. men håper det ordner seg! Lykke til, krysser fingrene for baby en dag jeg;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå