Gå til innhold

Hva ville dere gjort hvis........


Anbefalte innlegg

Skrevet

barnet deres på 8 mnd ikke ville ha fast føde? Har prøvd alt her i gården; grøt, middag på glass og hjemmelaget, brødskive og frukt. Jentungen vil ikke ha....bare spytter det rett ut. Sitter her og lurer på om vi har prøvd for mye

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva det er å gjøre.Det jeg ville ha gjort,var å tatt en telefon til hs og bedd om å få et møte med henne,for å få råd og hjelp der.

Skrevet

Min erfaring er å ikke stresse for mye med maten. Er barnet sultent så spiser det også. Kanhende hun plages med tenner eller noe - da er ikke matlysten på topp. Hold fast ved de daglige måltidene og rutinene så bedrer det seg nok snart skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...