Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 til gutt på 1,5 år til barnehagen?? Har reflex nå,fornøyd med det,eneste at synes jakka blir litt stiv under haka. Hvordan er HH sitt?pris på det?
dama Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 HH definitivt... enten det tykke som er litt stivt eller det myke med et tynt lag med fór inni.... her har vi HH fra topp til tå hele familien..... stor fornøyd.. og det er barnehagen også....
Hmmmmmm Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 har begge til mine barn , 5år og 2 1/2år.. Har begge settene i bhg, så di har extra skift, men jenta mi syns som du sier att reflex jakke er litt stiv under haka, så hu bruker HH jakke og reflex bukser, og det andre til extra da... men syns reflex sine bukser tåler litt mer æn vad HH gjør, så jeg føredrar att bruke reflex da...
--arkin-- Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 jeg sverger til reflex, garantert.. mye mere slitesterkt enn hh
dama Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 må bare få sagt at det av HH man får kjøpt billig på coop osv.. ikke holder ordentlig HH kvalitet.. det er egentlig bare en billig versjon av HH så da kan det hende at klærne ikke har holdt så godt som de skal....
Lykkepiller Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Til dama: Er det virkelig sant? Hvorfor ville HH risikere å ødelegge varemerket sitt gjennom å selge klær med dårligere kvalitet i enkelte forretninger? Jeg vil kjøpe Reflex uansett jeg.
*Rutletutt* Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Har selv bare hatt Relex til gutten min på 2,5 år og er veldig fornøyd med det - har aldri lagt merke til at det er stivt under haken...? Har sett på HH også, men syns det virker veldig stivt og ubehagelig...kommer nok til å fortsette med Reflex, ja:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå