Gå til innhold

KNIIIIIIIIIIIIIIIIIIP JENTER!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viktig!!! Jeg har vært dårlig til dette igjennom hele svangerskapet..men nå skal det jammen meg bli andre boller. Våknet i natt av urinlekkasje, ikke morro i det heletatt.

Kom igjen nå jenter, fra idag og til fødselen min er over skal jeg minne dere på knipingen hver dag!!!!

KNIIIIIIP..... SLIPP.... KNIIIIIIP......SLIPP... OSV.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når bør man start med dette ????

Er bare 10+0 i dag ;p Meen, vil nødig brått tisse på meg senere i svangerskapet.. ;)

Klem til deg=) Utrolig flott hjemmeside forresten :)

Skrevet

hihi... hver gang eg leser "kniiip" så gjør eg d automatisk :) hhi... det er viktig men såååååååååå lett å glemme. takker og bukker :) og kniper...

Skrevet

bare å begynne å gjør det til en vane med en gang butterfly. Jo mer du gjør det jo mer styrker du musklene og det er viktig. Det er også bra for et bedre sexliv sier de som vet... og det kan jeg jo skjønne for da er du strammere nedi der liksom. Jeg var flink når jeg ventet storebror,men nå har jeg rett og slett glemt det helt bort.

Men nå skal det bli bedre.. jeg skal knipe som jeg aldri har gjort før.. her skal det trenes opp igjen.

(åh tror nok et tenabind bør være på plass i kveld... skal på et standupshow... hehe)

Skrevet

Jeg må nok også innrømme at jeg har knapt tenkt på å knipe i svangerskapet. Det er etter fødselen jeg har trodd det er viktig å gjøre knipeøvelser. Men de to gangene jeg har født før, har det vært de aller første ukene etter fødselen jeg har drevet med dette, senere har jeg glemt det. Jeg har nok ikke vært så flink til å knipe mange nok ganger i døgnet heller.

Skrevet

har ikke knipet nesten i hele sv s.. det hadd vært kjemep godt om det hadde strtet fødselen...

Da skulle jeg ha tatt 1000 knip om dagen! hahahahahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...