Gå til innhold

Hmm.. noen som har opplevd dette??


Anbefalte innlegg

Skrevet

ALLE hjemmetester jeg bruker, så har jeg testet NEGATIVT =(

 

Er gravid i 10+0 idag, og så liv tidligere denne uka så vet det er liv=)

 

testet negativt helt siden jeg prøvde å teste første gang=)

 

Eneste som slo ut, var legen sin =) hehe!! men jeg ønsker og ha en hjemmetest som minne liksom =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det med meg føste gang jeg gikk gravid... jeg visste med meg selv at jeg var gravid.. tok 6 tester hjemme alle neg... gikk til legen og de tok vanlig urintest der... neg....kom tilbake 3 dager senere... ny urin test... neg... så hadde jeg time hos gyn for utredning ang barnløshet.. sa til han at jeg trodde vi hadde fått det til nå... Fikk beskjed at det var helt umulig, jeg var for det første for feit!!!!!! og for det andre så kunne han ikke se noe på ul.

Dagen etterpå gikk jeg til legen og forlangte blodprøve.. og der kom det endelig positivt!!!!! Ingen vanlige tester slo ut.. de sa det var fordi jeg produserte veldig lite av det der hcg hormonet (husker ikkeom det var det det hette..)

 

Når jeg endelig fikk bekreftet graviditeten var jeg over 10 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...