Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 ALLE hjemmetester jeg bruker, så har jeg testet NEGATIVT =( Er gravid i 10+0 idag, og så liv tidligere denne uka så vet det er liv=) testet negativt helt siden jeg prøvde å teste første gang=) Eneste som slo ut, var legen sin =) hehe!! men jeg ønsker og ha en hjemmetest som minne liksom =)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Sånn var det med meg føste gang jeg gikk gravid... jeg visste med meg selv at jeg var gravid.. tok 6 tester hjemme alle neg... gikk til legen og de tok vanlig urintest der... neg....kom tilbake 3 dager senere... ny urin test... neg... så hadde jeg time hos gyn for utredning ang barnløshet.. sa til han at jeg trodde vi hadde fått det til nå... Fikk beskjed at det var helt umulig, jeg var for det første for feit!!!!!! og for det andre så kunne han ikke se noe på ul. Dagen etterpå gikk jeg til legen og forlangte blodprøve.. og der kom det endelig positivt!!!!! Ingen vanlige tester slo ut.. de sa det var fordi jeg produserte veldig lite av det der hcg hormonet (husker ikkeom det var det det hette..) Når jeg endelig fikk bekreftet graviditeten var jeg over 10 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå