Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bor i Oslo, hvilken helsestasjon går dere til?, og er dere fornøyde der?

Dere som er gravide, hva slags tilbud har/får dere der. Tenkte litt ang svangerskapkurs, barselgruppe osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må jo gå til den helsestasjonen i den bydelen man tilhører. Tror ikke man kan velge dette.

Jeg går på Sinsen og var der for første gang denne uken og er veldig fornøyd med den jordmoren jeg har fått.

Opplevde å bli tatt på alvor og at hun virket veldig oppriktig interessert i å høre på meg. Føltes godt og trygt. Fikk beskjed at jeg bare måtte ta kontakt om det var noe.

Gleder meg til jeg skal til henne neste gang :-)

Barselgruppe får du jo ikke vite før du har født da. Svangerskapskurset ordnet jeg gjennom sykehuset jeg skal føde på. Tror man bør være tidlig ute med å melde seg på.

Skrevet

jeg tilhører grløkka, og det tok det lang tid å få time hos jm!

ang kurs, så tror jeg det bare er ullevål som har dette i Oslo, men det koster..

Skrevet

Jeg går på Frogner helsestasjon. Har vært der tre ganger. Jordmora jeg går til virker grei, men andre gang jeg var der var det ei vikar-jordmor, og nå sist var det forsinkelser så alt gikk litt fort.

Jeg har fått meldt meg på et møte med andre blivende mødre + jordmor ca 3-4 uker før termin. Og neste gang skulle skulle hun melde meg på et slags ammekurs.

Skrevet

Jeg vet at man må gå i den bydelen man hører til, var bare nyskjerrig på hva andre syns om sine helsestasjoner:)

Forrige gang jeg fødet gikk jeg på barsel gruppe sammen med de jeg skulle gå sammen med 1,5 mnd før jeg født også.

Men er tydligvis ikke det samme på denne helsestasjonen, synd:(

Forresten så går vi da på samme helsestasjon;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...