jif baderom Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Noen som kan si meg hvor stor denne vognen er når den er lagt sammen? Hvor tung er den? Er den god å trille? God liggestilling for barnet?
'utakknemlig bitch' Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 mitt tips: hold deg laaaangt unna koelstra.. hadde en så dritt opplevelse med den vognen at det er helt på tryne.. bare problemer, elendig å bruke sportsvogndelen, vognen tippet, småen vokste ut av bagen fortere enn svint.. tapte så sinnsykt med penger på den vognen at..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå