Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Har holdt på en stund nå, ganske regelmessige tak...kjennes godt nederst i magen og bak i ryggen...er vondt, men ikke SÅ vondt heller...har termin i morgen! er det noe på gang kanskje??
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Jeg kjente rier nederst i magen og bak i ryggen Og de var svake og lite smertefulle i starten, dristet meg å si at hvis dette er rier, er det ingen sak å føde...men jeg beit de orda i meg etterhvert som timene gikk...for det blir vondere. Så ja....tror nok det kan være noe på gang hos deg ja. Krysser fingrer og tær for deg
2småihus!:) Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Oyoy...skummelt! men jeg krysser også alt som er for at det er noe på gang! takk for svar! Vet forresten ikke hvorfor jeg signerte med anonym på hovedinnlegget, var jo ikke meninga!
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Kan vedde på at det blir baby hos deg om ikke så lenge. Det høres nemlig ut som da det starta hos meg Klem.
Ei stor og ei lita:) Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Slik hadde eg det i gårkveld/natt. Hadde også kynnera inni mellom, der magen blei steinhard. Men no kjenner eg ingenting, er berre helt gåen, og kjennest ut som eg har gangsperre i magen. Håpar at det skal skje et kvart snart. Var tilkontroll mandag 25.06.07 og fikk vite at eg hadde 2 cm opning(hadde hatt ei helg der eg kjende det same som eg kjende i går), slimproppen er gått og eg kjenner meg "sprengd" i underlivet. Forrige fødsel starta med vannavgang, utan at eg hadde kjend noko anna på forhånd. Så eg veit ikkje kva eg skal kjenne etter, og kva som evt er starten på noko..
Gjest julimamma Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Har d også slik i dag! La oss håpe d blir baby på oss i dag eller i morgen:) Lykke til! Hvordan går d nå forresten? Har d tatt seg opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå