melkekua™ Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2007 Er det ingen som lager seg smoothies her????
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Har nettop vært å kjøpt KENWOOD sin på coop obs. Har ikke fått prøvd den enda.
melkekua™ Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2007 Hvor mye betalte du for den da? Og hva fikk deg til å kjøpe akkurat den?
rødt&blått Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 For alt jeg vet, så er det kun kenwood som har smoothie-maskin...? Alt annet jeg har sett på er blendere -mens kenwoos har liksom spesialisert seg på smoothie, og har rørepinne + kran på maskina. Tips meg gjerne om flere merker som har sånn med tappekran da, for jeg skal kjøpe det i gave snart! Mener jeg har sett kenwood'en til 5-600?
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Jeg ville ikke ha kjøpt meg en med sånn krane på iallefall....veldig fint å stilig...men må være et styr å rengjøre den etter hver gang....blir sikkert ganske uhygenisk etterhvert inni den...
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Vi har slik og er kjempefornøyd! Den kostet endel da, tror det var ca 800 kr. Eneste negative sånn sett er at om man lager en litt tykk smoothie så funker ikke kranen, dvs den virker, men det tar en evighet før det kommer ut nok til å fylle et glass.
melkekua™ Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2007 Jeg lurer nemlig på den til Electrolux, men vil ikke kjøpe den visst den er dårlig!
Nurse80 Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har hatt en blender, men den ble ødelagt av frossen bær. Kjøpte meg kenwood smoothiemaker, den til 350 kr med tappekran, rørepinne og isformer. Den er enkelt å rengjøre, bare å skylle igjennom med vann og såpe med en gang. Hygenisk nok, mener jeg. Den var på tilbud på elkjøp. Dem har to varianter, en til 350 kr og en til 600 kr.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. juli 2007 #12 Skrevet 1. juli 2007 Blenderen fra OBH Nordica funker super fint!!! En venninne av meg hadde den fra Kenwood,hun kjøpte seg en blender istedet...var ikke fornøyd med den fra Kenwood!!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 1. juli 2007 #13 Skrevet 1. juli 2007 Har en blender fra Kitchenaid - den er SUPER, kostet ca 2200,-.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 1. juli 2007 #14 Skrevet 1. juli 2007 Våres kostet 399kr. De hadde blendere også, men de var dyre. Prisen fikk oss til å velge denne, men denne har tappekran og rørepinne. Nå går den flere ganger for dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå