Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten oppdatering fra meg (har ikke skrevet noe her på en god stund)..

Nå har jeg prøvd lenge å ikke mase på sambo. Vi har pratet litt om babygreier, men jeg har ikke mast hele tiden. Og det har ikke vært lett ;) Men for en uke siden sprakk jeg igjen.. Merket han ble litt oppgitt da...

Men så, de siste dagene nå så har han vært veldig med i praten. Og for 2 dager siden så viste jeg han en fødselsvideo. "Ashers birth". Og han syntes den var så fin :D Siden han er langt unna meg nå så har vi snakket på webcam. Og etter han så den videoen så ble han veldig opptatt med noe.. Jeg spurte hva han drev med, og gjett hva?!?! Han hadde søkt opp flere fødselsvideoer som han satt og så på!!!!!!! :D:D:D:D Gjett om jeg ble glad... ;)

Så sambo begynner bli klar :D:D jippi!!! Han sa at han håper jeg er gravid denne mnden, for da må han bare hoppe i det ;) Tror han bare har vært redd for selve avgjørelsen. Skal snakke ordentlig om det når han kommer hjem om 3 uker. Praktiske ting som leilighet, studier etc. :D:D Så kanskje vi blir ordentlige prøvere til høsten hvertfall :)

Vel, det var litt fra meg... Ha en super dag alle sammen!! Nå skal jeg ut i solen :)

(Fortell gjerne hvordan det går med dere også :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så glad på dine vegne!!

Er så missunneliii!! :-D Det hørtes jo ut som han begynnte å bli veldig klar, og det er jo bare kjempe positivt!

Har forresten sendt en liten post til deg kristka :)

Min forlovede holdt på å smelte når vi satt på flyet og dama ved sida av oss hadde et spebarn. han dreiv å skrev lapper til meg: "trur du eg kan spørre om å få holde ho" hehe.

Det er sånne ting som gjer ein gla ikkje sant? :)

Kanskje eg skal vise min samboer den videoen også.. kor fekk du tak i den? :)

Skrevet

http://video.aol.com/video-detail/id/1856472381

Her har du linken til den videoen jeg viste sambo.

Håper din forlovede liker den like godt da ;)

Var så koselig å komme inn på BIM nå etter jobb og se svaret ditt :)

Høres da ut som om din mann også snart er klar da :)

Det er virkelig håp for oss alle sammen, jenter :D

Tro meg, jeg hadde aldri trodd sambo skulle bli klar i løpet av 2007..

Skrevet

Kristka: så bra! Fin video. Hvorfor er dere så langt fra hverandre?

Skrevet

Jeg har fått jobb i Trondheim, så er her hele sommeren. Han har fått seg sommerjobb i Osloområdet.. Kommer tilbake i slutten av jjuli. Gleder meg masse :):)

Ja, ikke sant den videoen er fin? Synes den babyen der er skikkelig søt. Gleder meg sånn til jeg har min egen lille baby i armene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...