Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke syklusen min lenger.. Skal ha IKM på onsdag. Men nå har det vært brun utflod i ca 4 dager, og i går kom det så vidt litt blod.. Trodde TR var på vei, men neida.. For i dag er det kun litt brunt utflod igjen.. Fader, kan ikke TR bare komme ordentlig hvis den først er på vei??!? Så vet jeg hvertfall at jeg ikke er gravid denne mnden heller..

Det positive er at sambo begynner bli klar da :D:D jippi!!! Han sa at han håper jeg er gravid nå, for da må han bare hoppe i det ;) Tror han bare har vært redd for selve avgjørelsen. Så tror vi skal begynne prøve ordentlig når han kommer hjem om 3 uker :D:D Så kanskje spiren kommer til høsten hvertfall :)

Vel, det var litt fra meg... Ha en super dag alle sammen!! Nå skal jeg ut i solen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg!

Forstår veldig godt forvirringen. det er full forvirring her også! begynte å "spotte" (brun utflod) i går (24. eller 25. dag i syklus), og det fortsetter idag. Har sjekket tempen denne mnd. og den sank endel i dagtidlig, så jeg tror mensen begynner idag. Veldig tidlig i forhold til vanlig- pleier å være 28 dager minst. Hvis så, har jeg en lutealfase på kun 11 dager. det bekymrer meg litt...

Husker du hadde hatt sex 5 dager før EL (jeg hadde 6 dager før), så for min del har det nok ikke klaffet. litt underlig at du har brun utflod såpass lenge, tror du det er en bitteliten mens? jeg har hørt man kan ha en mensliknende blødning når man omtrent venter mens, og likevel være gravid. man vil i tilfelle blø mindre enn vanlig. kanskje det du gjør??

Veldig bra at samboer begynner å bli positiv, og at dere begynner når han kommer hjem igjen. selv er min borte i 2 mnd. nå, så det er en stund til vi får prøvd igjen..

lykke til! skal følge litt med på deg, jeg!

Skrevet

Hei du!

Ja, jeg husker deg og :)

Er i ganske lik situasjon vi da.. Fortell meg hvordan det går når du vet mer. Skal følge med på deg jeg også :)

Lykke til, håper TR ikke dukker opp hos noen av oss!! :)

Skrevet

Tr kom idag.. buhu! har egentlig ikke fått mulighet til å prøve ordentlig, pga kjæresten min som er ute, men ble allikevel skuffet over at TR kom idag. Mest pga at jeg fant ut at lutealfasen min bare var 11 dager, og at den helst bør være 12- 14..gruble- gruble.

Jaja. ellers var typen min også veldig tilbakeholden, før han plutselig ville bli pappa! han ble til og med littigranne litt lei seg når jeg fikk negativ test forrige mnd (etter at vi var alt for sent ute etter EL). Veldig koselig når de plutselig blir litt mer med. Tror det er noe med at de bare må la det modnes, og så har de plutselig veldig lyst!

Nå er det to mnd til kan prøve igjen, men da kan vi glede oss til å prøve skikkelig! Håper TR hadde nok med besøk hos meg!

Skrevet

Håper vi har en spire i magen i høst hvertfall da. Er ganske sikker på at det ikke ble noe av denne gangen. Og siden sambo ikke kommer hjem før om 3 uker så blir det vel 2 mnder til en spire evt sitter her også da.. (Tror han kommer hjem rett etter EL.. Typisk!)

Så kanskje vi følger hverandre på veien :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...