Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Er i uke 25 nå. Første delen av sv.skapet kan jeg telle på 1 hånd hvor mange ganger vi hadde sex. Men nå er det stikk motsatt.. Er jo helt umettelig. Er det hormonene som har tatt av? Det kan vel ikke være skadelig med MYE sex? Er jo ikke brutalt eller noe... Flere som har opplevd at behovet har endret seg vesentlig under sv.skapet?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 jeg er også umettelig men har en samboer som ikke vil gi meg noe
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 hehe..vi er i samme båt! Kunne tenke meg et par ganger om dagen..hihi..men stakkars sambo blir jo utslitt og får prestasjonsangst! Er nok hormonene som spiller oss et puss om dagen. Og sex er ikke farlig så lenge man ikke får masse kynnere av det.
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 hegemor31: jeg syntes det er godt å ha sex men jeg får kynnere fra tidlig i "akten" eller "tafsingen" som var til en tid etterpå. Er veldig plaget meg kynnere hele dagen og gårsykemeldt pga dette. burde jeg være forsiktig meg sexen da?? takker for svar.. ble litt urolig her..
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Det er ganske vanlig at lysten øker når man har blitt gravid. Du burde være litt forsiktig da veit jeg fordi jeg har det akkurat som deg og jeg har (dessverre) fått sex-forbud. Nå har jeg en prematurfødsel fra før av da.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Huff.... Håper jeg ikke får det! Stakkars samboeren min har fått "gnagsår" på junior, så jeg må kanskje klare meg uten den et par dager.. hehe:) Ikke lett å leve med en kåt gravid:) HI
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 beklager seint svar....trenger ikke være forsiktig av den grunn skulle man tro. Men vær litt på vakt hvis de er veldig regelmessig og ikke stopper! Jeg er plaget med kynnere jeg også,måtte en tur inn for 6 uker siden etter trening hos fysio. Men de har gitt seg etter sex ja,heldigvis )
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 ah... heldigvis tror sambo hadde blitt litt frustrert da om han ikke skulle få seg noe fremover.. er jo 3 mnd igjen og i tillegg så tror jeg neppe han får seg noe akkurat med en gang etter heller så.. pr i dag så gir de seg hvertfall etter noen minutter så da kan vi styre på enda hihi.. blir d regelmessige kynnere så må eg heller bli avholds hihi takk for svar forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå