Sentralstøvsugeren Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 Åååååå:) Men er den for hvis man mistenker melkeallergi????
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Hei,begge mine er vokst opp på erstatning-og d er faktisk bedre å bruke den hypoallergene de første ukene enn vanlig, for det er mange av de små som reagerer på erstningen (får treg mage-kolikksmerter osv.) Vi fikk anbefalt den på sykehuset fremfor vanlig nan i begynnelsen=). Så er ikke bare for melkeallergi=)
Skravlemamman Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Min første gutt fikk også denne erstatningen ( i tilegg til ammingen ). Dette fordi vi slet med kolikk, og hadde problemer med magen. Vet ikke hvor mye det hjalp, men vi ble anbefalt denne vi da:-)
Nicita73 Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Jeg bruker den av og til da min gutt har en del vondt i magen. Det står på den at den ikke skal gis ved kumelkallergi, så det er vel om det er mistanke om annen allergi.
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2007 Er den veldig mye dyrere enn vanlig NAN? Kjøpes på apoteket?
Nicita73 Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 På Apoteket, mener jeg betalte rundt 160 kroner
Nusseline♀♀♂ Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Den skal IKKE gis til barn med kumelkallergi-står på pakken! Dette er kun en mme hvor proteinene er finere spaltet slik at den er lettere fordøyelig for magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå