olebrum78 Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 ...synes maten smaker tennveske jeg.. bare jeg eller?????
Stratos med 3 barn Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Er man på tur, så er man på tur Lompe med regnvann er blitt en slager så langt i år der vi bor.... Ikke godt det heller, men koselig på tur da
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Synes den er grei til pølser,ikke noe mer enn det egentlig;)
børdi Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 synes engangsgriller er kjempegreit når man er på tur...:-) Og legger ikke så mye merke til noe forskjellig smak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå