Mammaen til Tuva:) Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 de reiste i går, til roskilde.. og kommer hjem om 10 dager.. er det kun jeg som synes det er sykt? vi har en liten datter på 10 mnd.. han kjøpte biletten etter at jeg flyttet fra han en gang, men flyttet hjem igjen etter et par dager.. han må jo få dra på guttetur, men synes 10 dager er litt drøyt, selve festivalen varer tross alt ikke så mange dager, og jeg kan tenke meg at det blir noen dager med syt når han kommer hjem om at han er så dårlig og sliten osv.. neste helg skal jeg egentlig på utdrikningslag til en god veninne, og han skulle være hjemme med henne.. men da er jo han i danmark, og det er ingen andre som kan ha henne, så jeg må droppe det som vi har planlagt så lenge:( vet ikke hva jeg skal ta meg til, gjør ikke annet enn å spise fortiden, og det hjelper ikke på humøret.. vet ikke om det var noen særlig mening med dette innlegget, men måtte bare få det ut.. skulle ønske jeg hadde en litt mer moden samboer,som ikke synes kompiser og festing er viktigere enn familien..
Fraggelhysa! Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 10 dager var leenge ja. Hadde vel egentlig ikke funnet meg i det. Planlegg noe til han kommer hjem, så tar du deg noen dager bort. Og ikke spør han, ta det som en selvfølge sånn som han tydelighvis har gjort..
børdi Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 jeg hadde aldri godtatt at gubben reiste vekk så lenge, i alle fall ikke når han visste godt at jeg skulle noe den helgen. 10 dager er for lenge. Festivalen er en ting, men han burde ha snakket med deg mer om det, siden han tydelig vis visste at du hadde planer... Klart min får dra på guttetur, og turer, men ting skal snakkes om og planlegges. Likt for både meg og han det. Har man ansvar for et barn kan man ikke leve akkurat som før, funker ikke sånn.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Har du snakket med ham om dette? Vet han at ikke syns det er greit? Dumt spm, men ikke sikkert han vet? Du kan jo dra på jentetur uten baby når han kommer hjem. Evt pakke og være borte når han kommer tilbake så han får seg en liten oppvekker? litt slemt å late som man drar fra han for godt, men kanskje noe han burde tenke mer over? dårlige råd pga trøtt, men lykke til uansett og klem:)
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Nei det hadde aldri blitt aktuelt her,mannen min skal på metallicakonsert 6 timer fra her vi bor,og det blir frem og til bake med turvogn,ikke overnatting,skal egentlig være med jeg også men vet ikke om jeg kan reise i fra lille gutt,han har plutselig blitt skeptisk til folk,og jeg får det ikke greit om ikkje jeg vet at han har det greit... Og siden mannen min elsker metallica og jeg bare er med for turen og syntes de er greie nok,så lar jeg han gå. Blir nok litt drikking i turvogna,men han er mer interessert i konserten enn å drikke.
Mammaen til Tuva:) Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2007 han vet at jeg ikke synes det er greit ja, har prøvd å snakke med han om det lenge, men det nytter ikke.. jeg bare syter sier han.. han gjorde det samme i fjor sommer, når jeg var høygravid.. da reiste han på quarten i over en uke.. jeg skal jobbe masse i juli og han har kun ferie de dagene han er borte, såjeg har ikke sjangs til å reise bort.. og ikke har jeg penger heller, siden jeg bare jobber som ekstrahjelp for tiden.. jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre..
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Du har ikke familie i nærheten som du kan flytte midlertidig til da? og så trenger jo ikke han vite akkurat hvor du er? Og så kan du bare være der og tenke litt over ting. Tror kanskje han hadde klaga om du hadde dratt på lange fylleturer uten ham og barn i over en uke også forresten.
Mammaen til Tuva:) Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2007 ja,jeg har familie i nærheten, men reiste dit sist gang og jeg har sagt at flytter jeg igjen så er det for godt.. tulla er for stor til å flytte frem og tilbake sånn synes jeg.. får tenke over ting nå når han er borte, og se hva som skjer når han kommer hjem.. han hadde aldri taklet om jeg reiste vekk en helg en gang tror jeg!
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 Skjønner det. Men virker ikke som det er så ok å fortelle den man er gald i at man setter pris på om de tar hensyn til en selv og barna og så skjer det ingenting. mener ikke å være en av de som sier "gå fra ham" for enhver pris. Men ta deg en skikkelig god tenkepause og finn ut om dette er noe du vil resten av livet? Nå vet jo ikke vi hvordan han er ellers og det kan jo hende at det positive veier opp for det du ikke setter pris på akkurat nå? Lykke til:) Og håper dere får det bra alle tre!
Mammaen til Tuva:) Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. juni 2007 han er en god pappa for tuva når han er hjemme, hun lyser opp når hun ser han.. og når vi snakker sammen som voksne mennesker så er han så god.. men jeg er redd det ikke veier opp for det negative.. han er veldig mye ute og fester, ikke har han noe kontakt med min side av familien (han liker ikke moren min) osv.. og dette gjør at jeg syter mye, og er sur.. men skal ta meg en good tenkepause den neste uka, og håper at jeg hører masse fra han når han er der borte.. takk for alle de som har svart:) nå skal jeg på jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå