Gå til innhold

OVERTIDSKLUBBEN lørdag 30/6-07


Anbefalte innlegg

Skrevet

Helluen damer!

 

Hvordan er formen??

 

Min er altfor bra som vanlig..hvor blir det av vondtene??

 

Får uregelmessige sammentrekninger hver kveld kl. 21.00 nå, men de gir seg etter noen timer...dette er håpløst!

 

Blir i gangsettelse mandag 08.00 dersom ikke noe skjer her snart...

 

Alt av kjerringråd er gitt opp, bortsett fra en liten prøverunde med 1 ts med kanel i går...funket selvsagt ikke...fikk bare halsbrann:( Sex har vi fortsatt ca. annenhver dag, men har ingen nytte...ikke en eneste sammentrekning i etterkant.

 

Ha en fin dag da!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere forlatt meg alle sammen???

Skrevet

Nei langt i fra! Jeg er her enda! Fullmånen hadde visst ingen effekt, for det var vel i natt vi ville merket den,eller? Jeg er nå 7 dager over termin,og synes bare alle andre som venter føder før meg. Er jo enda mer synd på deg, du er jo 2 uker over!

 

Jeg hadde også termin på en lørdag, så er veldig redd for at de ikke vil sette meg i gang heller før mandagen etterpå, hvis jeg ikke har født innen den tid. Hvorfor ville de ikke sette deg i gang i går?

Skrevet

Jadda! 13 dager over i dag. Blir satt i gang på mandag, hvis de har tid - skulle ringe kl 0700 før vi kom inn. Er visst litt føderush i Tønsberg nå for tida... Men jeg lever i det bittelille håpet at det skal skje noe i helga da....

Skrevet

Joda a er de murringene jeg har hatt noen dager også borte!!!

Er det mulig!!! Har sex og trasker turer, i håp om at det hjelper, men neida!!! Lurer på om jeg kan ha svelget litt lynlim jeg, for det virker som den har grodd fast!!

Jaja det positive er at den lille får mange nye strikkeplagg da, for jeg strikker hele tiden... og hvis dette blir en gutt.... da ler jeg meg ihjel, for plenty med rosa kjoler har han fått da :)

 

Ha en flott dag :)

Skrevet

Still here...

er så lei at jeg nesten griner...er oppe å går heeele tiden,men ingen action:( eller har forsåvidt action, men ikke nok

Skrevet

Ikke noe nyttt her heller!!

 

Heldig du som blir igangsatt mandag - jeg skal bare til jordmor på mandag jeg -- da blir det vel bare mer bla bla ukeblad tenker jeg!!!

 

 

HUFF!!! Dette virker helt håpløst! 10 dagr over termin GRrrrrrrrrrrrrrrr!!!

 

Ungene roper kom ut lille baby hver kveld - men ingenting skjer - har ikke så mye som en kynner engang!!

Skrevet

Hei damer! Hold ut. Jeg fødte 14 dager over denne gangen - typisk! Men nå er jo nurket her og all ventingen nestenhelt glemt. Legger inn egen tråd om at jeg har født også, men ville bare gi lyd til dere jeg har holdt følge med de siste dagene. LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Gjest julimamma
Skrevet

Hei! Er her jeg også, men d er noe på gang -håper jeg!! Var på overtidskntr. i går og jm skulle strippe meg -var nesten ikke nødvendig fordi jeg var så moden at. Men etter jeg var der fikk jeg masse murringer og kynnere hele resten av dagen. På kvelden kom d masse slim ut m/blodspor. I 5 tida våkna jeg; da fikk jeg sterkere kynnere som var regelmessig(ca 10 min. mellomrom). Var ikke sjans om å få sove igjen! Men da jeg sto opp etter en times tid, dabbet d av, selvfølgelig!! Det har kommet masse slim siden, med blodspor. Synes ikke d er ordentlige rier ennå -så jeg håper og venter på at d skal ta seg opp. Orker ikke disse masriene som ikke fører til noe action!

Skrevet

Du er ikke alene nei...

Er "bare" 3 dager på overtid, men er ille nok når bekkenløsninga ar så vond at jeg vil hyle for hvert skritt jeg tar, ryggen værker og symfysen er vond.

Føler jeg har prøvd ALT for å få ut denne ungen, men har nå gitt opp... Storesøs kom 10 dager over så blir vel noe sånt på denna karen og...

 

Skla på sykehuset på kontroll på onsdag, og er han ikke kommet til da, så skal jeg grine meg til å få hjelp!!!

Jeg klarer ikke en dag til da!!! Har hatt mase og lurerier i snart 3 uker, og er så sliten og lei av det.

 

BLÆH!!!

Skrevet

Var det ikke full fullmåne effekt i kveld da?!

 

Forsto det slik at de ikke gjorde det (altså satt i gang fødsler) i helgene...dessverre;) Men jeg holder ut nå, vet at det blir mandagen uansett!!

 

Lykke til!

Skrevet

Så spennede fru juni!! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...