*mamma* snart bryllup Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 huske å tenke litt på oss i dag kl 14.00, da er det endelig vår tur til å bli gift. Gleder oss masse masse:) Fordi av dere som husker meg med gammelt nick;) (Hanne-86 *2 jenter* Orh, er så spent gleder meg.. Snart til frisøren nå. Håper det blir bra.. En fin dag til dere alle inne her på dib;)
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 lykke til,håper dere får en flott dag.....
En blå å en rød:) Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 ØNSKER DERE EN SUUUUPER BRYLLUPSDAG!!!!!! Håper det blir den beste dagen noensinne!! KOS DEG MASSE!!!!! Skal tenke på deg kl 14:)
Tre små & mammaen Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Håper dere får et nydelig bryllup:-) Lykke til begge to.-) Skal småjentene være brudepiker?? Det blir nok en fin dag!!! Lykke til!! klem fra
*mamma* snart bryllup Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Åååå takk så masse *smiler* . Ja de skal være brudpike, blir bare så spennende:D *sommerfugler i magen konstant hehe*
Nit@™ Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Gratulere med den store dagen ) Masse lykke til! Hanne 86 med to små jenter. Sitter der, nå og bare venter. I dag er det hennes store dag I dag skal de to gi hverandre sitt ja! Gratulere med dagen, den er din Måtte den bli full av lykke og fryktelig fin ) Et kjapt dikt på tampen. Ble inspirert av sjaman i går!
*mamma* snart bryllup Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2007 Dnåå..så fint:) takk takk så masse, er så spent at jeg ikke klarer å reise meg hehe-... blir sittende her enda jeg har 1000 ting å gjør;)
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #8 Skrevet 30. juni 2007 Lykke til og jeg håper dere får en super flott dag i dag.
Tre små & mammaen Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 Da vil jeg veldig gjerne gratulere "mamma" og "pappa" med giftemålet som skulle være klokken 14 i dag.-) Håper dere har hatt en nydelig dag og at dere får en lykkelig fremtid sammen:-) Stor klem fra
*mamma* snart bryllup Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. juli 2007 Vi hadde en kjempe kveld/dag!!!!Dagen var helt perfekt akkurat som forventet *sukk* Det er virklig til anbefale!!! Så nå skal vi bare nyte dagene fremover som mann og kone. Vi holdt taler begge 2 og var mange andre fine taler og sanger. Bare så rørende! Hadde en flott flott toastmmaster Eddie Eidsvåg, broren til Bjørn Eidsvåg. I slutten sto alle gjestene i e ring. På gulvet lå der sølv papir, alle gjestene holdt ett lite te lys som de la på søvpappiret og formet som ett hjerte, mens han sang (bandet spilte) n nydelig sang. Nei orhh...*helt fantastisk rørende! Alt jeg har drømt om i hele mitt liv:) <33
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. juli 2007 #13 Skrevet 1. juli 2007 Åååå så vakkert =) Gratulerer så mye =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå