Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Jeg blir gal.... Sover så dårlig, magen er i veien uansett hvilken stilling jeg prøver å ligge i. Så gjør det vondt i underlivet, så gjør det vondt i ryggen, så får jeg ikke puste. Dette hørtes klagete ut, men noen som har noen tips?
Yoggy ; ) Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Tja..hører till : ) Har det oxo så, samt att tre åringen vaknar sån ca runt 6-7 tiden...suck!!!
...Misa Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Kjenner meg igjen ja, det er ikke akkurat kvalitetssøvn jeg får for tiden Har ikke så mange råd egentlig, men det som fungerer sånn nogenlunde for meg er å lese til jeg blir skikkelig trøtt og omtrent bare sovner med boka i hendene, og så har jeg i flere måneder hatt to dyner som jeg stapper rundt meg både for å få plassert magen - men også hindre vondt i ryggen. Har også hørt om de som sover med glatt laken og glatt pysj, sånn at det skal være lettere å snu seg... har ikke prøvd det selv, men det høres jo logisk ut
beibiboom Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Uff ja, sover skikkelig dårlig... men merker at de dagene jeg er flink med å pakke puter rundt meg som støtter både ryggen og magen, sover jeg mye bedre:-) Dessuten pute mellom beina!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå