Gå til innhold

flere med dårlig søvn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal.... Sover så dårlig, magen er i veien uansett hvilken stilling jeg prøver å ligge i. Så gjør det vondt i underlivet, så gjør det vondt i ryggen, så får jeg ikke puste. Dette hørtes klagete ut, men noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja..hører till : ) Har det oxo så, samt att tre åringen vaknar sån ca runt 6-7 tiden...suck!!!

Skrevet

Kjenner meg igjen ja, det er ikke akkurat kvalitetssøvn jeg får for tiden ;) Har ikke så mange råd egentlig, men det som fungerer sånn nogenlunde for meg er å lese til jeg blir skikkelig trøtt og omtrent bare sovner med boka i hendene, og så har jeg i flere måneder hatt to dyner som jeg stapper rundt meg både for å få plassert magen - men også hindre vondt i ryggen. Har også hørt om de som sover med glatt laken og glatt pysj, sånn at det skal være lettere å snu seg... har ikke prøvd det selv, men det høres jo logisk ut :)

Skrevet

Uff ja, sover skikkelig dårlig... men merker at de dagene jeg er flink med å pakke puter rundt meg som støtter både ryggen og magen, sover jeg mye bedre:-) Dessuten pute mellom beina!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...